Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ja hoor weer bingo
Moderator: moderatorteam
- Charlie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
- Aantal honden: 1
Ja hoor weer bingo
Gelukkig niemand anders verwond, maar evengoed heel erg !!!
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf201805 ... rde&rank=1
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf201805 ... rde&rank=1
- mijke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): krakershondje
Re: Ja hoor weer bingo
De politie heeft met een machinepistool op de hond gevuurd, en raakte het dier drie keer, maar de hond bleef tekeergaan. Pas toen hij zijn baasje even losliet, kon de hond afgezonderd worden. Een dierenarts kwam ter plekke om het dier te euthanaseren. Maar ook hier volstond een dosis niet: volgens onze bronnen waren er vier inspuitingen nodig om het dier te doden.

- DeDiana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
- Aantal honden: 4
- -tycho
- Zeer actief
Dan vechten je vechthonden en wil je dat geslaagde project afvinken , kan je je arm nergens vinden...
-tycho schreef:Dan vechten je vechthonden en wil je dat geslaagde project afvinken , kan je je arm nergens vinden...

Ik kan er geen medelijden mee hebben. De eigenaren van het zusje van Izzy vonden het ook een geweldig idee om er nog een Stafford-teef van dezelfde leeftijd bij te kopen terwijl ze nummer 1 al niet eens op de rit hadden. Die hebben elkaar dus een paar maanden terug voor het eerst de kamer doorgeslagen en moeten nu ook gescheiden blijven. Je moet er maar zin in hebben.
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Maar dan nog... ik heb er ook eentje gehad die mn andere honden opvrat (uiteindelijk herplaatst als enig hond) maar zij t met moeite kon ik ze zelf als vroue uit elkaar halen zonder zwaargewond te raken. Hooguit wat hoektanden ergens in een knie of hand maar nooit zeer ernstig gewond en ook hebben de honden zich nooit op mij gericht maar stak ik een lichaamsdeel tussen de 2 honden. Ze hebben nooit een sec hun aandacht verlegd naar mij. Waarom zouden ze ook...?Tara schreef:Waar héb je toch zin in, samenleven met twee t-rexen die elkaars bloed wel kunnen drinken. Voor wie is dat nou leuk?
Ik ben godsblij dat ik hier alles gewoon in harmonie met elkaar kan laten samenleven.
Maar prettig is t allerminst daarom ook herplaatst en dat hoef ik ook nooit meer.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Vautje bedankt. Mijn Husky-reuen zijn elkaar ook eens naar de keel gevlogen. Toen m'n ex ze uit elkaar wou halen, beet de oudste hem ook vol in z'n klauwen. En dat was de grootste mensenvriend die er rondliep. Kan gebeuren in the heat of the moment.malinois schreef:Maar dan nog... ik heb er ook eentje gehad die mn andere honden opvrat (uiteindelijk herplaatst als enig hond) maar zij t met moeite kon ik ze zelf als vroue uit elkaar halen zonder zwaargewond te raken. Hooguit wat hoektanden ergens in een knie of hand maar nooit zeer ernstig gewond en ook hebben de honden zich nooit op mij gericht maar stak ik een lichaamsdeel tussen de 2 honden. Ze hebben nooit een sec hun aandacht verlegd naar mij. Waarom zouden ze ook...?
Maar prettig is t allerminst daarom ook herplaatst en dat hoef ik ook nooit meer.
-
- Zeer actief
Gelukkig zijn er geen onschuldigen de dupe. Verder lig ik er geen moment wakker van. Hopelijk koopt die Belg snel een nieuwe dan kunnen ze zijn andere arm ook opvreten. Dan loopt hij wat meer in balans.
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja in de klauwen vliegen omdat je ze ertussen steekt. Dat vind ik ook niet raar maar de aanval echt op de mens richten en enorm zwaar verwonden?Sandra&co schreef:Vautje bedankt. Mijn Husky-reuen zijn elkaar ook eens naar de keel gevlogen. Toen m'n ex ze uit elkaar wou halen, beet de oudste hem ook vol in z'n klauwen. En dat was de grootste mensenvriend die er rondliep. Kan gebeuren in the heat of the moment.malinois schreef:Maar dan nog... ik heb er ook eentje gehad die mn andere honden opvrat (uiteindelijk herplaatst als enig hond) maar zij t met moeite kon ik ze zelf als vroue uit elkaar halen zonder zwaargewond te raken. Hooguit wat hoektanden ergens in een knie of hand maar nooit zeer ernstig gewond en ook hebben de honden zich nooit op mij gericht maar stak ik een lichaamsdeel tussen de 2 honden. Ze hebben nooit een sec hun aandacht verlegd naar mij. Waarom zouden ze ook...?

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Tineke
- Zeer actief
Ik heb weleens twee boxers redirect op elkaar zien klappen die konden ook bijna niet uit elkaar worden gehaald. Konden prima met elkaar overweg maar sloopte elkaar toen toch maar even. Ontopic vervelend incident maar persoonlijk zou ik nooit twee van dit soort honden die elkaar naar het leven staan houden. Dat zou voor mij een reden tot herplaatsing zijn.malinois schreef:Ja in de klauwen vliegen omdat je ze ertussen steekt. Dat vind ik ook niet raar maar de aanval echt op de mens richten en enorm zwaar verwonden?Sandra&co schreef:Vautje bedankt. Mijn Husky-reuen zijn elkaar ook eens naar de keel gevlogen. Toen m'n ex ze uit elkaar wou halen, beet de oudste hem ook vol in z'n klauwen. En dat was de grootste mensenvriend die er rondliep. Kan gebeuren in the heat of the moment.malinois schreef:Maar dan nog... ik heb er ook eentje gehad die mn andere honden opvrat (uiteindelijk herplaatst als enig hond) maar zij t met moeite kon ik ze zelf als vroue uit elkaar halen zonder zwaargewond te raken. Hooguit wat hoektanden ergens in een knie of hand maar nooit zeer ernstig gewond en ook hebben de honden zich nooit op mij gericht maar stak ik een lichaamsdeel tussen de 2 honden. Ze hebben nooit een sec hun aandacht verlegd naar mij. Waarom zouden ze ook...?

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Voor mij ook dat mag duidelijk zijn. Alleen al voor de honden zelf. Heb met eigen ogen de impact gezien op alle honden. Maar ik bedoelde dat de honden dus de agressie dan op de baas gaan richten. Dat herken ik gelukkig absoluut niet. Wel dat er per ongeluk iets aan lichaamsdeel tussenzit maar toch niet dat ze mij dan bewust gingen aanvallen. Dát vind ik vreemd gedrag. Honden onderling ken ik t wel van deze redirectie maar op de mens gelukkig niet.Tineke schreef:Ik heb weleens twee boxers redirect op elkaar zien klappen die konden ook bijna niet uit elkaar worden gehaald. Konden prima met elkaar overweg maar sloopte elkaar toen toch maar even. Ontopic vervelend incident maar persoonlijk zou ik nooit twee van dit soort honden die elkaar naar het leven staan houden. Dat zou voor mij een reden tot herplaatsing zijn.malinois schreef:Ja in de klauwen vliegen omdat je ze ertussen steekt. Dat vind ik ook niet raar maar de aanval echt op de mens richten en enorm zwaar verwonden?Sandra&co schreef:Vautje bedankt. Mijn Husky-reuen zijn elkaar ook eens naar de keel gevlogen. Toen m'n ex ze uit elkaar wou halen, beet de oudste hem ook vol in z'n klauwen. En dat was de grootste mensenvriend die er rondliep. Kan gebeuren in the heat of the moment.malinois schreef:Maar dan nog... ik heb er ook eentje gehad die mn andere honden opvrat (uiteindelijk herplaatst als enig hond) maar zij t met moeite kon ik ze zelf als vroue uit elkaar halen zonder zwaargewond te raken. Hooguit wat hoektanden ergens in een knie of hand maar nooit zeer ernstig gewond en ook hebben de honden zich nooit op mij gericht maar stak ik een lichaamsdeel tussen de 2 honden. Ze hebben nooit een sec hun aandacht verlegd naar mij. Waarom zouden ze ook...?

- Tineke
- Zeer actief
Nee dat herken ik ook niet van de eigen honden. En ja echte agressie onderling zou voor mij een reden zijn tot herplaatsing. Als dat niet in juiste banen te leiden zou zijn dan zou ik dat zeker serieus gaan overwegen. Dan bedoel ik niet wat boze blikken onderling maar echt gerichte agressie.

- dagmar88
- Zeer actief
Charlie kreeg je niet op andere gedachten zonder het strotje dicht te knijpen. Maar toen mijn hand er per ongeluk tussen kwam snepte ze zo uit het waasje. De baas bijt je niet, nooit. Ook niet als die zelf een beetje ongelukkig d'r klauwen tussen je kaken propt tijdens het knokkenmalinois schreef:Maar dan nog... ik heb er ook eentje gehad die mn andere honden opvrat (uiteindelijk herplaatst als enig hond) maar zij t met moeite kon ik ze zelf als vroue uit elkaar halen zonder zwaargewond te raken. Hooguit wat hoektanden ergens in een knie of hand maar nooit zeer ernstig gewond en ook hebben de honden zich nooit op mij gericht maar stak ik een lichaamsdeel tussen de 2 honden. Ze hebben nooit een sec hun aandacht verlegd naar mij. Waarom zouden ze ook...?Tara schreef:Waar héb je toch zin in, samenleven met twee t-rexen die elkaars bloed wel kunnen drinken. Voor wie is dat nou leuk?
Ik ben godsblij dat ik hier alles gewoon in harmonie met elkaar kan laten samenleven.

Hier moest ik wel om lachen.
De staffordshireterriër (niet het dier uit het artikel) is een zeer sterk dier, dat vaak wordt gebruikt als vechthond.
Hoe wat wie waar?

- dagmar88
- Zeer actief
Het is hier een paar keer mis gegaan omdat het "slachtoffer" niet wilde luisteren na een hele rits meer en minder subtiele waarschuwingen. Werd snel genoeg duidelijk dat ze dat toch maar beter wel konden doen, daarna was alles koek en ei.Tineke schreef:Nee dat herken ik ook niet van de eigen honden. En ja echte agressie onderling zou voor mij een reden zijn tot herplaatsing. Als dat niet in juiste banen te leiden zou zijn dan zou ik dat zeker serieus gaan overwegen. Dan bedoel ik niet wat boze blikken onderling maar echt gerichte agressie.

- Tineke
- Zeer actief
In het verleden hebben wij Spok en Micron gehad die aan de knok gingen en dat vond ik echt balen. Dat is gelukkig goed gekomen maar anders hadden we serieus over herplaatsing van een van hen gaan nadenken. Juist de leuke manier waarop onze honden met elkaar omgaan vind ik zo leuk. Dat oprecht happy met elkaar kunnen zijn en overduidelijk dol op elkaar, ik hou ervan.dagmar88 schreef:Het is hier een paar keer mis gegaan omdat het "slachtoffer" niet wilde luisteren na een hele rits meer en minder subtiele waarschuwingen. Werd snel genoeg duidelijk dat ze dat toch maar beter wel konden doen, daarna was alles koek en ei.Tineke schreef:Nee dat herken ik ook niet van de eigen honden. En ja echte agressie onderling zou voor mij een reden zijn tot herplaatsing. Als dat niet in juiste banen te leiden zou zijn dan zou ik dat zeker serieus gaan overwegen. Dan bedoel ik niet wat boze blikken onderling maar echt gerichte agressie.
Had er geen tweede van moeten hebben nee.

- Tineke
- Zeer actief
Dat snap ik ook niet. Ook voor de honden zelf is dat niet leuk. Geef mij maar dit http://www.hondenforum.nl/plaza/viewtop ... lit=SoppenTara schreef:Ja, ik begrijp dat ook echt niet.Tineke schreef:Nee dat herken ik ook niet van de eigen honden. En ja echte agressie onderling zou voor mij een reden zijn tot herplaatsing. Als dat niet in juiste banen te leiden zou zijn dan zou ik dat zeker serieus gaan overwegen. Dan bedoel ik niet wat boze blikken onderling maar echt gerichte agressie.
Behalve dat het gevaarlijk is en lastig voor jezelf is het toch ook gewoon helemaal niet fijn voor je honden? Dat staat continu onder spanning, en is dat nou een leuk hondenleven? Als liefhebbende eigenaar wil je dat toch helemaal niet voor je dier?

-
- Zeer actief
Komt er weer wat ruimte op het voetpad ook,Wolfsblut schreef:Gelukkig zijn er geen onschuldigen de dupe. Verder lig ik er geen moment wakker van. Hopelijk koopt die Belg snel een nieuwe dan kunnen ze zijn andere arm ook opvreten. Dan loopt hij wat meer in balans.
Dat volk loopt meestal nogal breed om de indruk te wekken, dat anders de spierballen in de weg zitten.
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Crisis, arme man
Ik snap alleen niet hoe je, vooral met dergelijke honden die echt niet bij elkaar mogen, niet op meerdere plekken in het huis een breakstick of lijn hebt liggen.

Ik snap alleen niet hoe je, vooral met dergelijke honden die echt niet bij elkaar mogen, niet op meerdere plekken in het huis een breakstick of lijn hebt liggen.
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
En toch kan t eens mis gaan. Ik werkte altijd met sluizen en extra controle tot er een slot brak. En ja ook dat keek ik dagelijks na net als de kettingen. Helaas gebeurde t toch.Cleva schreef:Nee, ik niet. Juist honden met extreem gedrag zijn vaak gevoelige typetjes die je echt van haver tot gort moet begrijpen anders blijft dat misgaan.Tineke schreef:Nee dat herken ik ook niet van de eigen honden. En ja echte agressie onderling zou voor mij een reden zijn tot herplaatsing.
Die sta ik niet af. Die gaan gewoon in een urn.
Ik zou helemaal geen break stick nodig willen hebben. De een zit in zijn bench in een afgesloten kamer of de andere.-Saskia- schreef: Ik snap alleen niet hoe je, vooral met dergelijke honden die echt niet bij elkaar mogen, niet op meerdere plekken in het huis een breakstick of lijn hebt liggen.
Het is echt niet heel erg moeilijk om twee honden niet bij elkaar te laten.
Ik wil t ook niet meer op die manier. Het heeft enorm veel negatieve invloed op alle honden...

- Tineke
- Zeer actief
Als twee honden elkaar totaal niet liggen wil toch helemaal niet zeggen dat ze extreem zijn in hun gedrag of onder andere omstandigheden niet kunnen functioneren. Micron en Spok hebben elkaar een korte tijd naar het leven gestaan, dat waren of zijn beide geen extreem gevoelige honden die niet zonder problemen ergens anders prima zouden kunnen functioneren. Ik zou geen enkele reden zien om ze daarom voortijdig in een urn te laten stoppen.Cleva schreef:Nee, ik niet. Juist honden met extreem gedrag zijn vaak gevoelige typetjes die je echt van haver tot gort moet begrijpen anders blijft dat misgaan.Tineke schreef:Nee dat herken ik ook niet van de eigen honden. En ja echte agressie onderling zou voor mij een reden zijn tot herplaatsing.
Die sta ik niet af. Die gaan gewoon in een urn.

- mijke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): krakershondje
Maar dat bestaat domweg niet. Het risico is echt nooit 0.Cleva schreef:Het is de essentie van verantwoordelijkheid nemen dat je alle risico's uitsluit.malinois schreef:En toch kan t eens mis gaan.
- Tineke
- Zeer actief
Ja alsof het daar nog enkel over ging. Je quote mij terwijl ik het notabene over mijn eigen honden heb.Cleva schreef:Ja Tineke, het is goed.
Dat stompzinnige gemierenneuk. Kijk gewoon even waar het topic over gaat.

- Chihuahua-paws
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
- Aantal honden: 2
malinois schreef:Maar dan nog... ik heb er ook eentje gehad die mn andere honden opvrat (uiteindelijk herplaatst als enig hond) maar zij t met moeite kon ik ze zelf als vroue uit elkaar halen zonder zwaargewond te raken. Hooguit wat hoektanden ergens in een knie of hand maar nooit zeer ernstig gewond en ook hebben de honden zich nooit op mij gericht maar stak ik een lichaamsdeel tussen de 2 honden. Ze hebben nooit een sec hun aandacht verlegd naar mij. Waarom zouden ze ook...?Tara schreef:Waar héb je toch zin in, samenleven met twee t-rexen die elkaars bloed wel kunnen drinken. Voor wie is dat nou leuk?
Tja als je de hond als pup flink aangepakt hebt. Keer dat zich later tegen je. Ik bedoel de beste man zal ze wel niet zo heel vriendelijk opgevoed hebben en op een dag zijn ze sterker dan jezelf en dan ben je ze niet meer de baas,

It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
Nou niet bij iedereen flikken de honden dit. Dat is toch echt bij een bepaald slag mens.Cleva schreef:Welnee. Het gaat niet over de opvoeding.toots schreef:malinois schreef:Maar dan nog... ik heb er ook eentje gehad die mn andere honden opvrat (uiteindelijk herplaatst als enig hond) maar zij t met moeite kon ik ze zelf als vroue uit elkaar halen zonder zwaargewond te raken. Hooguit wat hoektanden ergens in een knie of hand maar nooit zeer ernstig gewond en ook hebben de honden zich nooit op mij gericht maar stak ik een lichaamsdeel tussen de 2 honden. Ze hebben nooit een sec hun aandacht verlegd naar mij. Waarom zouden ze ook...?Tara schreef:Waar héb je toch zin in, samenleven met twee t-rexen die elkaars bloed wel kunnen drinken. Voor wie is dat nou leuk?
Tja als je de hond als pup flink aangepakt hebt. Keer dat zich later tegen je. Ik bedoel de beste man zal ze wel niet zo heel vriendelijk opgevoed hebben en op een dag zijn ze sterker dan jezelf en dan ben je ze niet meer de baas,
Elke pittige hond is weleens boos en bij dit type staat boosheid meteen door in tomeloze agressie. Daar zijn ze gewoon voor gefokt. Ik begrijp niet waarom dat zo moeilijk te begrijpen is.
Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
Nou ik geloof niet dat agressie naar de baas iets is waar ze op gefokt worden. Dat het vechthonden zijn ja. Maar dat ze zich zo tegen hun baas keren dat is niet normaal ook niet voor dit ras.
- Charlie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
Dit dus, ben het er helemaal mee eens. Ook ik ga honden niet scheiden, en dat is een bewuste keuze. Ik vind dat een hond een aanvulling moet/mag zijn en niet een (negatieve) hoofdmoot in je dagelijks leven.Nanna schreef:Ik wil het helemaal niet. Als ik meerdere honden heb moeten ze prima met elkaar op kunnen schieten.
Als er eentje aldoor met een schuin oog naar een ander kijkt is het wegwezen. Dat ga ik verder helemaal niet lopen ‘proberen’ ten koste van de bedreigde hond.
Ik wil plezier hebben van mijn honden maar ik wil ook dat ze een vriendelijke en veilige omgeving hebben. Ik zou aan dat hele scheiden dus niet eens beginnen.
Nooit zou het in me opkomen om 2 van die vechtjoekels in huis te nemen. Idd het kan jaren goed gaan en opeens .....BAM ..... mensen zwaargewond. Dan nog een geluk dat er niemand anders gewond is dan alleen de baas zelf.
- Tineke
- Zeer actief
Ik ben ook niet voor scheiden maar ook niet voor herplaatsen bij de eerste boze blik. Soms is gedrag wel degelijk bij te sturen met wat inzet maar dan moet het uiteraard niet om gerichte agressie gaan van twee slopers.Charlie schreef:Dit dus, ben het er helemaal mee eens. Ook ik ga honden niet scheiden, en dat is een bewuste keuze. Ik vind dat een hond een aanvulling moet/mag zijn en niet een (negatieve) hoofdmoot in je dagelijks leven.Nanna schreef:Ik wil het helemaal niet. Als ik meerdere honden heb moeten ze prima met elkaar op kunnen schieten.
Als er eentje aldoor met een schuin oog naar een ander kijkt is het wegwezen. Dat ga ik verder helemaal niet lopen ‘proberen’ ten koste van de bedreigde hond.
Ik wil plezier hebben van mijn honden maar ik wil ook dat ze een vriendelijke en veilige omgeving hebben. Ik zou aan dat hele scheiden dus niet eens beginnen.
Nooit zou het in me opkomen om 2 van die vechtjoekels in huis te nemen. Idd het kan jaren goed gaan en opeens .....BAM ..... mensen zwaargewond. Dan nog een geluk dat er niemand anders gewond is dan alleen de baas zelf.

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
-tycho schreef:Dan vechten je vechthonden en wil je dat geslaagde project afvinken , kan je je arm nergens vinden...

Wat je zegt ben je zelfffff 

- Sulluna
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse mix en Siberische Husky
Jezus.. gezellig weer.
Ik zou er ook geen zin in hebbem, om honden te moeten scheiden en continu alert te moeten zijn. Soms met een vleesbot let ik een beetje op, dat willen ze wel eens stiekem jatten en dat kan er een gesnauwd worden.
Maar verder.. pff er wordt hier met zn 3en in de mand gelegen,gespeeld en eigenlijk elke hond is hier binnen welkom zonder gezeik. Reu, teef maakt niks uit.
En dat zijn honden die ik leuk vind. Zonder drama en gezeik,gewoon makkelijk.
Het is mijn huis hoor.. als ik daar ook al continu alert moet zijn.. pff nee bedankt.
Ik zou er ook geen zin in hebbem, om honden te moeten scheiden en continu alert te moeten zijn. Soms met een vleesbot let ik een beetje op, dat willen ze wel eens stiekem jatten en dat kan er een gesnauwd worden.
Maar verder.. pff er wordt hier met zn 3en in de mand gelegen,gespeeld en eigenlijk elke hond is hier binnen welkom zonder gezeik. Reu, teef maakt niks uit.
En dat zijn honden die ik leuk vind. Zonder drama en gezeik,gewoon makkelijk.
Het is mijn huis hoor.. als ik daar ook al continu alert moet zijn.. pff nee bedankt.
-
- Zeer actief
Godzij dank nog nooit meegemaakt dat ik 2 of 3 honden had die gingen knokken, alles ging altijd prima met elkaar, maar niet iedereen is in staat om dingen te zien aan komen en soms is het nu eenmaal zo dat shit happens, allen met dit soort rassen moet je gewoon allert zijn. punt en weten wat te doen als de vlam in de pan slaat, is wel het minste wat je dan moet kunnen denk ik..