Ik heb de Canon nu een klein tijdje en ben er al ontzettend blij mee. Echter denk ik dat ik met een andere lens nog veel meer uit de camera kan halen. Hiervoor had ik een Canon 350D met een aantal lenzen, maar deze zijn nu zo oud dat ze alleen maar bagger resultaat leveren op de 7D. Ik denk dat ze zo'n 10-15 jaar oud zijn, als het niet ouder is? De nieuwste lens die ik op dit moment heb is een plastic fantastic, ooit eens overgenomen van een fotograaf die hem niet meer kon gebruiken. Op het moment gebruik ik die lens heel veel omdat hij de mooiste foto's lijkt te maken. Helemaal ideaal met een springerige wiebelpup is hij niet, want actiefoto's zijn niet aan hem besteed.
Dus nu de zoektocht naar een goeie lens, voor beste foto's.

Er zit dus niet eens een standaard kit-lens bij, zouden jullie aanraden deze eerst te kopen, om te oefenen eventueel? Ik zie hier wel eens foto's van de 70-200 voorbij komen en alhoewel die lens een droom zou zijn, is die voor nu te hoog gegrepen.
Kortom, welke lens bevelen jullie aan voor voornamelijk hondenfotografie? Tweedehands aanschaffen vind ik ook geen probleem, dat is de 7D tenslotte ook. Mocht er al een soortgelijk topic zijn dan excuseer ik me. Ik heb wel gezocht maar misschien niet goed genoeg.