Nou, ik heb de bel er hier ook al uitgehaald en op kloppen reageert ze iets minder heftig, hoewel nog steeds krijsend. Maar ze zit ook 3-4 dagen per week bij m'n ouders als ik werk en daar staan regelmatig pakketbezorgers aan de deur en die bellen dus aan.
Als ze gewoon even zou blaffen vind ik het ook niet zo'n probleem, maar ze krijst de hele boel bij elkaar.
Koekjes strooien is een goede, dat zou bij haar prima kunnen werken. Maar het is wel de bedoeling dat er volgend jaar een hond bij komt en dan is dat niet meer zo'n goede oplossing, want Malou kennende is al het lekkers voor haar.
Perslucht is niet direct mijn manier van trainen, maar als al het andere faalt vind ik het wel wat om in overweging te nemen.
Eerder bij de deur zijn, proberen we al maar dat is voor Lou nog steeds een reden om tekeer te gaan. Ze is vrij fanatiek zeg maar.
Clickeren vind ik wel een idee, maar dat gaat 'm voor m'n ouders niet worden zeg maar. Dus ik denk dat het sleutel idee van alm@ nog de meeste kans van slagen heeft.
Bedankt voor de tips en ik ga eens ff nadenken hoe ik het precies aan ga pakken.