Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Even ons voorstellen

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Esther08
nieuw lid
Mijn ras(sen): Kruising Kooiker x Amerikaanse Stafford.
Aantal honden: 1

Even ons voorstellen

Ongelezen bericht door Esther08 »

Hallo allemaal,

Ik ben Esther en sinds tweede kerstdag de trotse eigenaar van Bikkel. Bikkel is een kruising Kooiker x Amerikaanse Stafford. Een kruising wat niet helemaal de bedoeling was maar wat wel leuk heeft uitgepakt. Bikkel is 11 weken en we staan op de wachtlijst voor de puppycursus.

Heb zelf altijd honden gehad maar een pup is wel erg lang geleden. Ik meld mij hier aan omdat ik graag gebruik maak van ervaringen van anderen. Ik zal ook zeker om advies vragen!
JustJoyce
Zeer actief
Aantal honden: 1

Re: Even ons voorstellen

Ongelezen bericht door JustJoyce »

Welkom! Pittige combinatie lijkt mij. Succes met Bikkel.
Fotogravinnetje
Technisch beheer
Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Fotogravinnetje »

Welkom! Inderdaad pittige kruising. Als je pech hebt, heb je de eenkennigheid van de kooiker met de intensiteit van de stafford
Sandra&co

Ongelezen bericht door Sandra&co »

Fotogravinnetje schreef:Welkom! Inderdaad pittige kruising. Als je pech hebt, heb je de eenkennigheid van de kooiker met de intensiteit van de stafford
Ja. Holladiejee. Maar ze zagen er zooo schattig uit in het nest :LOL:

Veel plezier met 'm en ik hoop dat het positief uitpakt voor je :)
Zamunda
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Zamunda »

Esther08 schreef:Hallo allemaal,

Ik ben Esther en sinds tweede kerstdag de trotse eigenaar van Bikkel. Bikkel is een kruising Kooiker x Amerikaanse Stafford. Een kruising wat niet helemaal de bedoeling was maar wat wel leuk heeft uitgepakt. Bikkel is 11 weken en we staan op de wachtlijst voor de puppycursus.

Heb zelf altijd honden gehad maar een pup is wel erg lang geleden. Ik meld mij hier aan omdat ik graag gebruik maak van ervaringen van anderen. Ik zal ook zeker om advies vragen!
Dat lijkt me een pittige kruising, hopelijk pakt het daadwerkelijk goed uit. Ik ben wel erg benieuwd naar foto's!
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door alm@ »

Ik heet je welkom namens de moderators! Je hebt nu toegang tot de rest van het forum. Wij wensen je veel plezier!
Afbeelding
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door LongFields »

Welkom hier, ben erg benieuwd naar een foto van je pup Bikkel.
Je schrijft dat deze kruising goed heeft uitgepakt, en dat zal ongetwijfeld uiterlijk gezien best zo zijn. Ik hoop dat je het over een jaar of 2 nog steeds vindt, en dan vooral gebaseerd op karakter. Ik ben persoonlijk over deze mix van rassen niet heel enthousiast moet ik zeggen, sorry daarvoor.
Een Amstaff is toch een hond uit de groep hoog risico, en heeft een sterk en pittig karakter wat je niet moet onderschatten. Mix daar doorheen het soms erg angstige en eenkennige gedrag dat je bij veel Kooikers ziet, en ik voorzie toch wel een reële kans op een agressieve angsthapper.

Ik hoop natuurlijk gewoon dat dit niet het geval zal zijn.
Sandra&co

Ongelezen bericht door Sandra&co »

Hoe dan ook, na al deze niet-zo-positieve reacties...je keuze is gemaakt en je zal natuurlijk van je hondje houden. Ik hou ook van m'n klapkaak, het kan je overkomen hè :mrgreen: Mocht je vragen hebben over bepaald gedrag en hoe daarop te reageren, gewoon vragen hoor!
Plaats reactie

Terug naar “Voorsteltopics”