Hebben jullie nog tips?
Moderator: moderatorteam
Inschrijven voor Zwolle kan nog tot 24 maartmaitestar schreef:Geen tips sorry, maar je brengt me wel op een idee :-p Misschien wel eens leuk om met Jip te doen.
Ringtraining doen een keer of 2-3, zodat Ozzy en jij gewend zijn.Ellen. schreef:Begin april gaan we voor de 2e keer in Ozzy z'n leven showenen hij moet een ZG halen, nou dat moet wel lukken denk ik...
Hebben jullie nog tips?
Leuk!maitestar schreef:Geen tips sorry, maar je brengt me wel op een idee :-p Misschien wel eens leuk om met Jip te doen.
Thanks Marjoleine!Marjoleine schreef:Nou, jij kan het al. Nou hij nog
Niet gaan wassen want dan ploft dat haar. Geen klitten in z'n broek.
Zorgen dat ie zich gedraagt, en neutrale kleding.
Je veegt de ring met ze aan denk ikWeet je al wie er keurt?
edit: gespiekt. Allebei mensen uit de praktijk. Gangwerkgericht dus. Moet goedkomen
De Cuyper keurt heel veel hier en heeft een zwak voor de Nl rassen. Die kent ze.Fotogravinnetje schreef:Helaas, m'n geld is opBen eigenlijk wel benieuwd hoe de Belgische keurmeester die voor de zaterdag voor het Markiesje gevraagd is het doet. Heb nu twee keer een buitenlandse keurmeester gehad en beide hadden hun huiswerk grondig gedaan (De Cuyper op de Winner 2017 en Urek afgelopen vrijdag in Groningen)
Ik was alleen als ze door de verrotte vis of koeienvlaai hebben gerold, anders nooit?Fotogravinnetje schreef:Als ik Gait was voor een show, doe ik dat minimaal 36 uur van te voren. Elco kan iets korter ervoor, omdat zijn vacht sneller droogt. Dus mocht je hem toch willen wassen vooraf, zou ik dat ruim op tijd doen, zodat de vacht de tijd krijgt om weer in het normale model te komen
Echt too much voor een Heidewachtel en van een hele trits rassen gaat het ook ten koste van de structuur.Barnsley schreef:Hier wel wassen hoor, een avond voor de show, en dan blazen.
Prachtig worden ze er van!
Marjoleine schreef:Verstandig, Ranetje.
De meeste honden moet je helemaal niet wassen.
Ja, vachtrassen. Maar dat zijn eigenlijk alleen langharige beardeds. Geen heidewachtels (en Markiesjes ook niet wat mij betreft).