Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Voorstellen

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Izzy zara
nieuw lid
Mijn ras(sen): Oké english bulldog
Kruising stagford x bulldog
Aantal honden: 2

Voorstellen

Ongelezen bericht door Izzy zara »

Hoi hoi,

Ik zal me ook even voorstellen. Mijn naam is Nicole en ik woon samen met mijn partner en 3 kleine kids in Limburg.
We hebben 2 honden. Onze grootste is een old english bulldog reu van 10 jaar. Hij heeft artrose aan zijn knie, waar we nog steeds niet de juiste medicijnen voor hebben gevonden. Verder is hij nog in topconditie. Onze kleinste is een kruising stafford x bulldog teef van 9.5 jaar. Helaas gaat het onderling steeds slechter en bijt het vrouwtje onze reu regelmatig.
In het verleden hebben ze een nestje pups gehad. We hebben er toen 1 gehouden, omdat hij doof was. Helaas ging dat na 1.5 jaar niet meer goed met zijn moeder. Gelukkig kon mijn broer hem een gouden mandje geven en kunnen we hem nog vaak zat knuffelen.
Zamunda
Zeer actief
Aantal honden: 0

Re: Voorstellen

Ongelezen bericht door Zamunda »

Izzy zara schreef:We hebben 2 honden. Onze grootste is een old english bulldog reu van 10 jaar. Hij heeft artrose aan zijn knie, waar we nog steeds niet de juiste medicijnen voor hebben gevonden. Verder is hij nog in topconditie. Onze kleinste is een kruising stafford x bulldog teef van 9.5 jaar. Helaas gaat het onderling steeds slechter en bijt het vrouwtje onze reu regelmatig.
In het verleden hebben ze een nestje pups gehad. We hebben er toen 1 gehouden, omdat hij doof was. Helaas ging dat na 1.5 jaar niet meer goed met zijn moeder. Gelukkig kon mijn broer hem een gouden mandje geven en kunnen we hem nog vaak zat knuffelen.
Welkom. Balen van de artrose, hebben jullie al veel medicatie geprobeerd? Zijn jullie al eens bij een orthopeed geweest met hem?
Izzy zara
nieuw lid
Mijn ras(sen): Oké english bulldog
Kruising stagford x bulldog
Aantal honden: 2

Re: Voorstellen

Ongelezen bericht door Izzy zara »

Dank je.

We hebben verschillende medicijnen geprobeerd en ook anabole. Nu heeft hij cimalgex 80 mg. Daar deed hij het redelijk op, maar merk dat hij de laatste weken weer met zijn poot begint te trekken. Het grootste probleem is ook dat de dierenarts ze niet meer verkoopt.
Operatie is geen optie. Het is niet zeker als het helpt en het blijft een risico met zijn leeftijd / korte snuit.

Orthopeed had ik inderdaad nog niet aan gedacht.
Plaats reactie

Terug naar “Voorsteltopics”