Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hondenvermaak omgeving Eindhoven airport

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

ceciel
Zeer actief

Hondenvermaak omgeving Eindhoven airport

Ongelezen bericht door ceciel »

Vrijdag gaan Styx en ik de baas ophalen bij het vliegveld in Eindhoven. Nu is het zo dat hij om 18.15 aankomt en ik bedacht heb al liever rond een uur of drie te vertrekken om de files een beetje te vermijden. Het is ongeveer anderhalf uur rijden vanaf huis. Maar ja, dan zijn we daar ergens tussen half 5 en 5 uur en Styx is niet echt een hond die je er een groot plezier mee doet om in een aankomsthal te wachten. Mijn vraag is dus eigenlijk of je daar ergens in de buurt een beetje leuk kan wandelen?
Sandra&co

Re: Hondenvermaak omgeving Eindhoven airport

Ongelezen bericht door Sandra&co »

Mwah, ja aan de andere kant van Eindhoven, in 'mijn' bos. Daar kun je super wandelen :ok: Parkeren kan op de hoek van de Heezerweg/Kanunnikensven en dan kun je lopen zo ver je wil. Is ook vrij rustig daar.
ceciel
Zeer actief

Sandra&co schreef:Mwah, ja aan de andere kant van Eindhoven, in 'mijn' bos. Daar kun je super wandelen :ok: Parkeren kan op de hoek van de Heezerweg/Kanunnikensven en dan kun je lopen zo ver je wil. Is ook vrij rustig daar.
Thx voor je reactie, misschien vertrek ik dan wel wat eerder van huis om daar even op sjouw te gaan met die dikke. Kan je een beetje inschatten hoe lang ik erover doe in de spits van jouw bos naar het vliegveld?
Sandra&co

Ongelezen bericht door Sandra&co »

Trek er maar minstens een half uur voor uit ;)
Tony
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mastín Español, Roemeense erfhond en Griekse heks, rest wijzigt nogal eens ivm opvang.
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Tony »

ceciel schreef:Mijn vraag is dus eigenlijk of je daar ergens in de buurt een beetje leuk kan wandelen?
Yup.
Toen ik nog werkte op Eindhoven Airport ging ik tussendoor vaak even met ze lopen in het 'Park Meerland', een zeer groot park waar je ook met ze kon zwemmen. Vanaf daar naar het vliegveld is (met de auto) hooguit 5 minuten (praktisch 1 rechte weg), óók tijdens spits...
Ook ligt daar het Meerbos aan de ándere kant van het kanaal, ook op slecht 5 minuten.

Wil je écht de ruimte... De Oirschotse Heide ligt op nog geen 5km afstand. (Luchthavenweg > Spottersweg > Oirschotsedijk (deze laatste volgen voorbij de kazerne en daar kun je parkeren).
Let op... Deze is door de week officieel afgesloten ivm militaire oefeningen maar aangezien je op vrijdagmiddag gaat kan het zijn dat er niks te doen is. Daarbij zijn er ook stukken waar je wel kunt lopen.

Edit: Aangepast
"It takes nothing away from a human to be kind to an animal"
ceciel
Zeer actief

Dankjewel Tony, hier kan ik prima mee uit de voeten :flower: . Veel leuker om tijd wandelend met Styx te besteden i.p.v. in de file te staan.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”