Moderator: moderatorteam
Nou..het is ook geen foto maar een screenshot van de actioncam die hij op hadLucia schreef:Knap dat je dat op de foto hebt kunnen zetten zeg.
Wij zien hier vaak en veel wild, met Peer en Jolie was dat echt gillen geblazen en dus begeleiden zodat het wild niet te verstoord werd.
Heel even de neiging, maar hij is niet zo van het achterna lopen. Loslopende runderen, ruiters etc interesseert hem niet. 2 weken geleden kwam hij op zijn pad loslopende paarden tegen, interesseerde hem niet. Een paard schrok wel omdat hij vanachter een struik kwam. Hier te zien op vidIngrid48 schreef:wat leuk! Wil jouw hond er achteraan?
Bij mij zit het wat ingewikkeld in mekaar, maar je kunt met een eenvoudige harnas heel eenvoudig doen. Is niet zo duur. Hier een voorbeeldjoyce83 schreef:Hoe heb je de cam vast gemaakt en aan welk soort tuig? Lijkt mij eens leuk om met mantrailen op te doen bij de honden.
Haha, inderdaad, ik vind het leuk om te zien bij anderen, maar gelukkig komen wij ze niet dagelijks tegenGrethavW schreef:Mooi plaatje!
Maar mijn nachtmerrie. Als me dat met Bronco gebeurt (en dat is al een paar keer het geval geweest), moet ik me wel heel erg schrap zetten. En hopen dat hij niet op het einde van de 8 m lijn loopt.
Hij gaat volledig door het lint en krijst nog minstens een kwartier![]()
Als ik vroeg wandel dan kuch en stamp ik duidelijk hoorbaar door het bos. In de hoop dat ze zich verstoppen