Dank allemaal. Ik schrok ook echt in die lift. Was gezellig aan t kletsen met die 2 collega's in de lift want boven zouden we gaan zoeken, zeiden ze. Er zou een lange lijn klaar liggen, dus compleet niet op gerekend. Louitje was gelukkig wel scherp. Sommige honden hadden nog wel wat problemen met de lift. Maar dat is weer t voordeel van het van pup af aan hebben. We zijn al ontelbaar vaak in een lift geweest.
Ik vond t superleuk om mijn eigen hond af te richten maar ik ga het niet weer doen. Ik had nu mazzel dat Louitje Marco op kon volgen dus dat hij kon blijven. Als ik nu weer een pup zou nemen dan richt ik hem af voor een collega en ik kan geen afscheid nemen. Bij Marco spande het er ook om, die had mss nog wel ff door gekund . Maar ik had er echt buikpijn van dat Louitje weg moest. Gelukkig voor mij heeft Louitje wat vervelende trekjes waar ik geen last van heb dus kon je hem niet zo maar bij elke geleider weg zetten. Dus kon hij blijven en mag Marco straks gaan genieten van zijn pensioen hier.
Mannen zijn ook erg aan elkaar verknocht.
En Manuma ik vind het ook wel een mooi mannetje geworden.

Mooi formaat, handig om mee te werken en ik moet altijd kijken naar hem als hij beweegt, hij zit zo heerlijk functioneel in elkaar. Ben echt superblij met het ventje.