Salomonszegel

Moderator: moderatorteam
Ja, dat vind ik ook.S@ndr@ schreef:heerlijk is dat he na een klein beetje regen, mooi groen daar,je komt altijd weer even tot rust als je het bos in gaat vind ik altijd
Precies. Dat had ik gisteren ook. Eigenlijk bekaf en geen zin meer, maar toch gegaan.tobi__ schreef:Mooi alles zo groen. Heerlijk!
Doe het hier ook altijd bewust na een drukke dag en ik eigenlijk nergens zin meer in heb. Na een uur in het bos ben ik weer als nieuw.
JazekerNevache schreef:Mooi daar! En lekker rustig zo te zien![]()
Ben je laatst nog naar het Deelerwoud geweest?
Het is inderdaad een schitterend bos. Je verwacht dit type bos niet in Friesland. Het is er ook meestal erg rustig. En het heeft voor de liefhebbers een behoorlijk groot losloop gebied.Hylos schreef:Prachtig daar!
Zo mooi al dat verse groen
Dan moet je toch echt eens naar Beetsterzwaag gaan.GrethavW schreef:Precies. Dat had ik gisteren ook. Eigenlijk bekaf en geen zin meer, maar toch gegaan.tobi__ schreef:Mooi alles zo groen. Heerlijk!
Doe het hier ook altijd bewust na een drukke dag en ik eigenlijk nergens zin meer in heb. Na een uur in het bos ben ik weer als nieuw.
Blij dat ik het gedaan heb, kwam weer helemaal opgeladen thuis.
Dit is toch gewoon een sprookje(Waterloopbos)
JazekerNevache schreef:Mooi daar! En lekker rustig zo te zien![]()
Ben je laatst nog naar het Deelerwoud geweest?Helaas geen wild gespot. Wel deze mooie jongens.
Het is inderdaad een schitterend bos. Je verwacht dit type bos niet in Friesland. Het is er ook meestal erg rustig. En het heeft voor de liefhebbers een behoorlijk groot losloop gebied.Hylos schreef:Prachtig daar!
Zo mooi al dat verse groen