Nog ongeveer 2 weken voor ze geboren zullen worden.
Mevrouw vraagt zich vooral of hoe ik er bij kom dat ze drachtig is...

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Moderator: moderatorteam
Oh witte oren moet ik ook niet hebben hoor,Cleva schreef:Oh, wat stom. Ik zat juist naar dat witte oor te kijken want dat zou ik zelf juist weg willen hebben maar daar gaat het natuurlijk helemaal niet om.
Ik wist het trouwens allemaal wel maar voor mijn oog is zo'n patch juist prttig en normaal en gezond enzo.
aaah thnx. had ik het toch goed begrepen.Stippelteam schreef: ↑09 dec 2020 23:13 Ja klopt een ‘kopvlek’ is een schoonheidsfoutje. Mogen we niet mee showen, als ik zou willen zou ik er van de raad van beheer wel mee mogen fokken. Van de rasvereniging mag het niet.
Ik heb ze graag hoor kopvlekjes. Mensen vinden ze ook heeeel erg leuk altijd![]()
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dalmaten zijn over het algemeen blije eieren.tobi__ schreef:Leuk!
Hoe zijn dalamatiers nou qua karakter? Er loopt 1 reu hier rond. Die is rustig, zoekt geen andere honden op. Maar geen idee of dat representatief is voor het ras.
Mijn eerste gedachte is "goed zo, die zal tenminste niet doof zijn"; doofheid bij dalmatiërs, witte boxers en witte katten heeft toch te maken met weinig pigment op de kop? Klopt mijn gedachte dat je dan met een dier met een kopvlek sowieso wel goed zit?Stippelteam schreef: ↑09 dec 2020 23:13 Ja klopt een ‘kopvlek’ is een schoonheidsfoutje. Mogen we niet mee showen, als ik zou willen zou ik er van de raad van beheer wel mee mogen fokken. Van de rasvereniging mag het niet.
Ik heb ze graag hoor kopvlekjes. Mensen vinden ze ook heeeel erg leuk altijd![]()
Het gaat om het pigment in het binnenoor,Pauline schreef:Mijn eerste gedachte is "goed zo, die zal tenminste niet doof zijn"; doofheid bij dalmatiërs, witte boxers en witte katten heeft toch te maken met weinig pigment op de kop? Klopt mijn gedachte dat je dan met een dier met een kopvlek sowieso wel goed zit?Stippelteam schreef: ↑09 dec 2020 23:13 Ja klopt een ‘kopvlek’ is een schoonheidsfoutje. Mogen we niet mee showen, als ik zou willen zou ik er van de raad van beheer wel mee mogen fokken. Van de rasvereniging mag het niet.
dank je, weer wat geleerdStippelteam schreef: ↑12 dec 2020 17:09 Het gaat om het pigment in het binnenoor,
Een dalmaat met kopvlek kan evengoed doof zijn