In ieder geval, Mozes bleek vooral heel enthousiast maar niet alleen om te speuren maar gewoon ten opzichte van alles. Een professionele carrière bleek er voor deze jongeling niet in te zitten en daarom werd een ander huisje voor hem gezocht, bij voorkeur in Nederland. Dus ging Mozes, toen nog Koen mee naar Nederland toen zijn baasje een geschikt nieuw mandje gevonden dacht te hebben en toch naar Nederland moest. De mensen van dat geschikte baasje mochten kennis komen maken en toen heette Koen opeens Mozes en ligt er nu een prachtige reu van bijna 7 maanden luidruchtig te mopperen in zijn bench terwijl ik dit typ en naast hem op de bank lig.
Eigenlijk hoeft hij daar niet in van mij (hij is het wel gewend volgens de baas maar alles is natuurlijk spannend vandaag), alleen vrees ik gezien de rest van de dag dat niet de gehele huisraad het overleeft voordat ik wakker word.
Het is echt een ontzettend leuke, enthousiaste en prachtige hond en heb heel veel zin in de rest van ons leven

Sorry hij staat amper 30 seconden stil dus veel bruikbaar materiaal heb ik nog niet en ik weet niet hoe ik een filmpje kan toevoegen.