Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hangjongeren

Voor alle hondenfotos

Moderator: moderatorteam

Doyaquba
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boxer
Aantal honden: 1

Hangjongeren

Ongelezen bericht door Doyaquba »

Onze drie jongsten, wie zou er winnen? Tip: het is niet de oudste en zwaarste :lol1:

Het is wel heel gezellig hoor, zo'n clubje jonge honden, op de momenten dat je niet gillend gek wordt :Q:

Afbeelding

Afbeelding
GrethavW
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse Staffordshire Terrier
Kruising
Aantal honden: 2

Re: Hangjongeren

Ongelezen bericht door GrethavW »

Kan me voorstellen dat je af en toe stapelgek wordt van dat jonge spul. Helemaal met die eeuwige clowns.
Mooi stel :I:
Afbeelding
Doyaquba
Zeer actief

Cleva schreef: 02 mar 2021 20:13 Ik vind weinig leuker dan een jonge hond. Drie jonge honden is drie keer zo leuk.
En dan nog boxers ook.
Ik ook, het is wat werk om ze bezig te houden zodat ze niet dingen of elkaar slopen, maar ze hebben ook wel ontzettend veel aan elkaar. Als je dat samen ziet rennen en vliegen :I:
En jonge honden zijn gewoon leuk, alles is een feestje en als je iets nog niet hebt gezien is het een avontuur!
En als het klaar moet zijn is een grom van mama/oma Quira genoeg om de gemoederen weer te bedaren.

Alleen is Bayleigh niet zo blij met de drukte, die zoekt een plekje op de bank om niet gestoord te worden
Doyaquba
Zeer actief

GrethavW schreef: 02 mar 2021 20:17 Kan me voorstellen dat je af en toe stapelgek wordt van dat jonge spul. Helemaal met die eeuwige clowns.
Mooi stel :I:
Dankjewel :D Ja 3 maanden, 9 maanden en 20 maanden. Dus nog allemaal onder de twee. Donner begint wel wat volwassener te worden, wat meer zelf rust te pakken (soms :tongue: )
Ach dat is ook het mooie aan boxers hoor, dat ze gewoon speels en gek doen tot het graf. En als ze dat niet doen weet je dat het mis is. Ja in huis zijn ze aartslui, maar zodra je buiten bent: AAAN :balon: :balon: :balon:
Plaats reactie

Terug naar “Foto's”