Vliegen!

In de remmen

Helemaal trots. Haar eerste nephaasje. En ze heeft hem heel vakkundig dood geschud, totdat het stukje nepbont niet doder kon

Moderator: moderatorteam
Aislynn komt inderdaad van Inge.
Dank je wel! Ja, ze is van mij. Het is de bedoeling dat ze mijn sporthond en fotomodel wordt, maar ja, ze blijft een Afghaan, dus het is even afwachten of zij het daarmee eens is
Loslopen gaat prima. En ze komt ook nog terug
Voor baanrennen zal ze niet snel genoeg zijn, aangezien ze niet uit renlijnen komt. Maar ik hoop met haar te gaan coursen. Ik zal waarschijnlijk ook wel eens een showtje lopen, voor de fun. Helemaal afhankelijk hoe ze uitgroeit en wat ze leuk gaat vinden.
Dank je wel. Ze zijn wat apart, jaGos schreef: ↑31 mar 2021 10:00 Wat een prachtige, gelukkige hond!
Mijn oma had vroeger Afghanen, en wij ook eentje door haar gefokt, die helaas niet zo oud geworden is (kanker); wat een aparte karakters hadden die. Dat uitlaten was wel een dingOma nam ze ook mee naar de renbaan, en mijn vader nam de onze op zondag mee naar de vliegbasis (waar dan niet gevlogen werd en het heel rustig was), dan liet hij haar daar rennen. Ik was gek op die honden, maar heb er zelf nooit een gewild.
Heerlijk om te zien hoe jij het zo inricht voor je hond! Ik kijk uit naar meer foto’s![]()
Gewoon uit nieuwsgierigheid: waar zitten die verschillen vooral in?
De B-klasse zou ze vast in moeten mee kunnen. Maar goed, dat moet je dan ook wel weer georganiseerd moeten krijgen met genoeg deelnemers... Maakt verder ook niet uit, coursing is toch veeeeel leuker en gezelliger.
De hoeveelheid haar
Jammer dat ze niet het bontje eraan gehangen hadden dan. Bij nieuwe honden beginnen we eigenlijk altijd met het bontje. Gisteren wel even met een plastic haas gespeeld met Aislynn en daar gaat ze ook gewoon achteraan, gelukkig.
B-klasse... Zou dan gemengd reu/teef worden. Ik ken een paar reuen die in die klasse lopen