Het was 15 jaar geleden dat ik voor het laatst een nest pups gezien heb, dus ik heb genoten!
Wat een mooie, lieve puppies

Moderator: moderatorteam
Hahaha, dat mag hoor.** Angela ** schreef: ↑21 mei 2021 20:52 En dan ben ik natuurlijk weer heel benieuwd bij welke kennel jij geweest bent![]()
GrethavW schreef: ↑21 mei 2021 20:55Hahaha, dat mag hoor.** Angela ** schreef: ↑21 mei 2021 20:52 En dan ben ik natuurlijk weer heel benieuwd bij welke kennel jij geweest bent![]()
Ik ben bij Kloesje geweest. Kennel Van het Pioniersland
Zij woont zo'n beetje bij mij om de hoek kwam ik een tijdje geleden achter.
Ik denk dat je het met Vusi heel wat makkelijker hebt dan met zo'n kleine draak over de vloer.mosquito1980 schreef: ↑21 mei 2021 21:40 AaaahhhIk ga Vusi inruilen voor zo'n kleintje
...........mmmm
...... naah, toch maar niet
![]()
Dat is wel heel erg toevallig ja, wat leuk!CharlesvdBerkt schreef: ↑23 mei 2021 17:24Grappig![]()
Wij zijn deze week ook even herderpups wezen knuffelen
en dat zijn halve Pionierslandjes
![]()
Wat is Nederland maar klein hè.** Angela ** schreef: ↑23 mei 2021 18:15GrethavW schreef: ↑21 mei 2021 20:55Hahaha, dat mag hoor.** Angela ** schreef: ↑21 mei 2021 20:52 En dan ben ik natuurlijk weer heel benieuwd bij welke kennel jij geweest bent![]()
Ik ben bij Kloesje geweest. Kennel Van het Pioniersland
Zij woont zo'n beetje bij mij om de hoek kwam ik een tijdje geleden achter.
O wat leuk , en wat toevallig dat jullie vlakbij mekaar wonen
Kloesje ben ik 2019 toevallig tegengekomen toen ik ging aankeuren met Kono . Daar was zij ook met vriend en hond
Yeah!! Maar Bronco gaat heus oud worden, dus dat gaat nog een tijdje duren
Wat dan nog veel toevalliger is, dat deze pups nichtjes en neefje zijn van de pups die jullie hebben geknuffeld.CharlesvdBerkt schreef: ↑23 mei 2021 17:24
Grappig![]()
Wij zijn deze week ook even herderpups wezen knuffelen
en dat zijn halve Pionierslandjes
![]()
Deze pups zijn van de teef die we toen bij ons hadden** Angela ** schreef: ↑23 mei 2021 18:15
O wat leuk , en wat toevallig dat jullie vlakbij mekaar wonen
Kloesje ben ik 2019 toevallig tegengekomen toen ik ging aankeuren met Kono . Daar was zij ook met vriend en hond