Fijn om lid te mogen zijn van dit forum.
Ik ben het vrouwtje van Shelby, 11 jaar black en tan jack Russel reu en Namira, teefje 8 jaar Hollandse herder.
Zelf ben ik 33 en mijn verloofde, we gaan in augustus trouwen

We hebben afgelopen week nogal wat mee gemaakt met Namira zo ineens wou ze niet meer eten, en geloof mij die eet bijna alles wat los en vast zit.. na een week niet eten verloor ze ineens melkachtige afscheiding uit de vagina, uiteraard gelijk da gebeld maar omdat ik niet helemaal zeker was wanneer ze voor het laatst loops was dachten ze aan opkomende loopsheid in de gaten houden was het devies..
De volgende dag nam de afscheiding echter steeds meer toe, kreeg ze rode ogen en wou ze enorm drinken maar spuugde het uit.. tegen die tijd was de da helaas al gesloten, dus een erg onrustige nacht in gegaan en volgende ochtend gelijk weer gebeld en mochten gelijk terecht. En wat ik stiekem al vermoedde bleek waar, baarmoederontsteking en een fikse, zelfde ochtend og geopereerd en 's middags mochten we haar weer ophalen met een fikse dosis antibiotica voor een week.
De wond was de eerste dagen nog wat rood, sinds gister is dat behoorlijk bij getrokken en nu mooi roze. Echter bij haar navel komt nu toch wat vocht uit de wond zetten.. zijn hier mensen met ervaring hiermee? En zouden jullie toch de da weer bellen of het aankijken? Aankijken vind ik nu een beetje eng omdat ze er echt heel slecht aan toe was afgelopen week, kantje boort..