Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
Ik zag dit op een Amerikaanse site.
Ooit gezien?
Het helpt honden met artrose of moeite met lopen vanwege ouderdom om meer grip te hebben in huis.
Voor op houten vloeren e.d. https://www.petpol.nl/hulpmiddelen/hulp ... rips-.html
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
alm@ schreef: ↑06 aug 2022 18:53
En ik kan mij niet voorstellen dat een hond dat niet probeert eraf te pulken.
Ik heb het zelfde gevoel.
Ze zijn er op de Griffonpagina in de VS behoorlijk enthousiast over.
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Iets soortgelijks is in NL verkrijgbaar en het lijkt me niet eens zo gek.
Op advies van een goede fysio nog wel en ik kan met niet voorstellen dat ze ze in het assortiment houdt als ze niet nuttig zijn en verkocht worden.
~Suzanne~ schreef: ↑06 aug 2022 22:50
Iets soortgelijks is in NL verkrijgbaar en het lijkt me niet eens zo gek.
Op advies van een goede fysio nog wel en ik kan met niet voorstellen dat ze ze in het assortiment houdt als ze niet nuttig zijn en verkocht worden.
Vusi zou hier helemaal dol van worden
Die gaat net zolang knagen en likken als er "iets" aan haar nagels of tenen kleeft al zou haar hele tong opslijten maar het zal eraf
Gewoon zorgen dat je een niet te gladde vloer hebt. Probleem opgelost.
Wat is dit nou weer voor iets achterlijks? Dat zouden zelfs de wafwafs niet accepteren en proberen ze af te krijgen.
Bij moeilijk lopen buiten of voetzooltjes open halen zijn schoentjes een uitkomst. Voor ukken soms ook door de strooizout en ik zie die schuivers echt niet als vervanging.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Chihuahua-paws schreef: ↑26 aug 2022 10:11
Gewoon zorgen dat je een niet te gladde vloer hebt. Probleem opgelost.
Wat is dit nou weer voor iets achterlijks? Dat zouden zelfs de wafwafs niet accepteren en proberen ze af te krijgen.
Bij moeilijk lopen buiten of voetzooltjes open halen zijn schoentjes een uitkomst. Voor ukken soms ook door de strooizout en ik zie die schuivers echt niet als vervanging.
Jij vindt het dus achterlijk.
Het lijkt mij ook niet zinvol.
Toch zijn er mensen die er laaiend enthousiast over zijn.
Dus voor hen is het niet achterlijk
Chihuahua-paws schreef: ↑04 sep 2022 22:53
Tja. Er zijn ook mensen die laaiend enthousiast worden van vanalles. Ik vind het iets achterlijks ja.
Is het ook.
Ik heb in huis vloerbedekking liggen omdat ik dat mooi vind, maar zeker nu ook voor Lotje een zegen, ze kan nu veilig op 3 pootjes rondlopen en voorzichtig haar geopereerde pootje weer gaan gebruiken. In de kliniek is een gladde vloer, en ja dat werkt niet zo. Ik heb ook tijdelijk een grote uitloopmat in de keuken gelegd zodat ze ook daar zo goed als niet op een gladde ondergrond hoeft (nog 2 stukjes van ong. 50 cm onbedekt).