Luna is een Husky X Akita kruising.
Ze is 3 jaar oud en wordt in november 4.
Heb haar net 2 weken en ze is al helemaal mijn vriendinnetje

Ik heb haar via marktplaats gevonden en was er meteen verkocht aan haar hoofdje.
Eindelijk was het zover en ben daar aangekomen samen met een hele goeie vriendin.
Ze zat bij die mensen in de gang omdat ze gepakt was geweest door de Deense dog van hun. (ze hadden verder ook nog een andere Akita in de tuin en ging schijnbaar wel goed samen)
Was heel bang om de woonkamer binnen te komen en super onzeker. (was zielig om te zien brak mijn hart)
We hadden de Deense dog gezien en die ging als een mafkees te keer toen wij hoi zeiden tegen hem. (toen hij Luna zag werdt hij helemaal maf). Zeg niet snel ben bang voor een hond maar die dus wel.
Ze had bij de vorige eigenaren voor meer dan 3 maanden bij hun in de gang gewoond en afzonderlijk van de andere honden omdat ze er bang voor was. (want toen ze werdt gepakt was het maar goed dat de eigenaren thuis waren anders was ze dood geweest). Is wat ze mij vertled hebben.
Kei blij dat ik haar heb mee kunnen nemen en was in de auto super braaf alleen een beetje bang (rillen en hijgen) verder gedroeg ze zich super! super trots op haar!

Ze kon niet met andere honden volgens de eigenaren maar was dus helemaal niet waar want is super gek op honden en doet geen vlieg kwaad! Lijkt ook net een puppy als ik haar uitlaat zo blij en vrolijk wordt ze er van.
In deze 2 weken is ze echt mijn vriendinnetje geworden en het voelt alsof we haar al jaren hebben.
Zijn er misschien nog meer kruisingen als haar hier op het forum? zou ik wel leuk vinden!