Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Nagelknipper
Moderator: moderatorteam
- nelleke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): langhaar duitse herder en een kater
- Aantal honden: 1
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
- Aantal honden: 0
Re: Nagelknipper
Moet er veel vanaf?
Anders zou je ze eventueel kunnen slijpen met elektrische nagelvijl voor mensen.als de hond dat niet te eng vindt. Of vraag de dierenarts of trimsalon eens, waarmee zij zouden werken met harde nagels.
Anders zou je ze eventueel kunnen slijpen met elektrische nagelvijl voor mensen.als de hond dat niet te eng vindt. Of vraag de dierenarts of trimsalon eens, waarmee zij zouden werken met harde nagels.
- sternentänzerin
- Zeer actief
Wij weken en knippen dan met zo een guillotine knipper.
Maar om te zien wat ik doe vind ik een gewone knipper eigenlijk fijner, ook omdat ik dan de houding aan kan passen en schuiner kan knippen.
Maar het weken is wel belangrijk bij Thessa. Ondanks dat ze dat echt niet fijn vindt zoek ik daar de momenten wel op uit. Dus of buiten al geweekt door modder en plassen of binnen echt eerst even de poot in wat water met natrium bicarbonaat en dan knippen en door naar de volgende poot.
Maar om te zien wat ik doe vind ik een gewone knipper eigenlijk fijner, ook omdat ik dan de houding aan kan passen en schuiner kan knippen.
Maar het weken is wel belangrijk bij Thessa. Ondanks dat ze dat echt niet fijn vindt zoek ik daar de momenten wel op uit. Dus of buiten al geweekt door modder en plassen of binnen echt eerst even de poot in wat water met natrium bicarbonaat en dan knippen en door naar de volgende poot.
...; We will never surrender Winston Churchill
- Marion.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 2
- Sassy
- moderator
- Mijn ras(sen): Border Collie
- Aantal honden: 4
Wij doen het inderdaad met een dremel, gaat prima bij de ene hond die dat nodig heeft.
-
- nieuw lid
- Mijn ras(sen): Oud Duitse herder
Inmiddels een drempel aangeschaft. Was even wennen maar is gelukt. Vandaag nog een poot doen en dan is Indy er weer mooi mee. Bedankt voor jullie reacties.
Mijn reactie duurde even. Inloggen lukte niet. Dus nu maar opnieuw geregistreerd.

Mijn reactie duurde even. Inloggen lukte niet. Dus nu maar opnieuw geregistreerd.