Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
een vraag
Moderator: moderatorteam
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
Re: een vraag
Nee 
Een of andere malloot die zich gedragsdeskundige noemt (noemde) heeft ooit geadviseerd om de hond de borst te geven om te voorkomen dat hij jaloers zou worden op de nieuw geboren baby.
Of dat in dit geval ook het (idiote) advies is geweest weet ik uiteraard niet

Een of andere malloot die zich gedragsdeskundige noemt (noemde) heeft ooit geadviseerd om de hond de borst te geven om te voorkomen dat hij jaloers zou worden op de nieuw geboren baby.
Of dat in dit geval ook het (idiote) advies is geweest weet ik uiteraard niet

-
- nieuw lid
Ik wist niet wat ik mee maakte.
Laatst gewijzigd door xkatex op 27 mei 2025 23:54, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- nieuw lid
Deze persoon heeft geen kinderen. Moet ik me zorgen gaan maken om dit gedrag?ranetje schreef: ↑27 mei 2025 15:09 Nee
Of dat in dit geval ook het (idiote) advies is geweest weet ik uiteraard niet![]()
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
- ranetje
- Zeer actief
Nee hoort, het is jouw hond niet.xkatex schreef: ↑27 mei 2025 23:54Deze persoon heeft geen kinderen. Moet ik me zorgen gaan maken om dit gedrag?ranetje schreef: ↑27 mei 2025 15:09 Nee
Of dat in dit geval ook het (idiote) advies is geweest weet ik uiteraard niet![]()
Als je er over piekert kan je haar vragen waarom de hond dat doet.
En waarom ze dat toelaat.
En eventueel adviseren om het niet toe te laten.
-
- nieuw lid
Deze hond was vandaag van plan om mij beneden tussen mijn benen te likken. Het is dat ik aangaf dat dit niet mocht. Dit is toch niet oké gedrag? Hoe kan een hond dat weten.ranetje schreef: ↑28 mei 2025 15:50Nee hoort, het is jouw hond niet.xkatex schreef: ↑27 mei 2025 23:54Deze persoon heeft geen kinderen. Moet ik me zorgen gaan maken om dit gedrag?ranetje schreef: ↑27 mei 2025 15:09 Nee
Als je er over piekert kan je haar vragen waarom de hond dat doet.
En waarom ze dat toelaat.
En eventueel adviseren om het niet toe te laten.
- Marion.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 2
Van wie is die hond? En hoezo zag je hem weer? Ik heb werkelijk nog nooit een hond meegemaakt die dat doet/wil/de neiging heeft mijn broek af te likken. Of was jij en die vrouw met haar borsten naakt?
Sorry, maar ik geloof er niets van.
Groeten Marion en lieve knuffels van Teun en Ted

-
- nieuw lid
Die hond is van een kennis van iemand die ik ken. Er was niemand naakt, dit was in een normale setting. Ik zei direct nee dat mag niet, toen stopte de hond wel.
- ranetje
- Zeer actief
Die hond vond dat jij (voor hem) lekker rookxkatex schreef: ↑30 mei 2025 14:28Die hond is van een kennis van iemand die ik ken. Er was niemand naakt, dit was in een normale setting. Ik zei direct nee dat mag niet, toen stopte de hond wel.

Als hij stopt als jij het zegt is er helemaal niks aan de hand.