Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Energique
Moderator: moderatorteam
Energique
Deze vraag is niet voor mijzelf, maar voor een kennis:
kun je Energique versvlees geven in combinatie met brokken? Dus niet door elkaar gemengd, maar bijv. 's ochtends brokken en dan 's avonds het versvlees?
kun je Energique versvlees geven in combinatie met brokken? Dus niet door elkaar gemengd, maar bijv. 's ochtends brokken en dan 's avonds het versvlees?
-
- Zeer actief
-
- Actief
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
Ik dacht 8 uur tussen brok en vlees, en 12 uur tussen vlees en brok omdat brok er langer overdoet om te verteren.
Als ik vlees en brok op 1 dag geef dan geef ik 's avonds altijd vlees zodat ik zeker weet dat dit de volgende maaltijd (de volgende dag dus) weg is.
Met geperst brok maakt het weer niet zo veel uit heb ik begrepen.
Ik snap de opmerking nniet dat je hond dan 's avonds heel laat eten krijgt Anneke? Als je om 8 uur in de ochtend je hond eten geeft en om 8 uur 's avonds weer dan valt het toch mee?
Als ik vlees en brok op 1 dag geef dan geef ik 's avonds altijd vlees zodat ik zeker weet dat dit de volgende maaltijd (de volgende dag dus) weg is.
Ik snap de opmerking nniet dat je hond dan 's avonds heel laat eten krijgt Anneke? Als je om 8 uur in de ochtend je hond eten geeft en om 8 uur 's avonds weer dan valt het toch mee?

- Roosje
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Wanneer brok er langer overdoet om te verteren, moet er dan niet 12 uur zitten tussen brok en vlees en tussen vlees en brok, 8 uur. Ik geef o.a daarom zelf eerst vlees en dan brok.Hutsje schreef:Ik dacht 8 uur tussen brok en vlees, en 12 uur tussen vlees en brok omdat brok er langer overdoet om te verteren.
Roosje