Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Energique

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Tamara/Bayko

Energique

Ongelezen bericht door Tamara/Bayko »

Deze vraag is niet voor mijzelf, maar voor een kennis:

kun je Energique versvlees geven in combinatie met brokken? Dus niet door elkaar gemengd, maar bijv. 's ochtends brokken en dan 's avonds het versvlees?
Marieke*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Marieke* »

Ja tuurlijk waarom zou dat niet kunnen? Energique is compleet voer.
Tamara/Bayko

Ongelezen bericht door Tamara/Bayko »

Bedankt Marieke :ok:
danja
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door danja »

moeten er geen 12 ureb tusseb de maaltijden zitten dan? 8O
Ik lees dat overal maar, daar kom je natuurlijk nooit aan want dan eet je hond sávond heel laat. Waarom dit precies is weet ik ook niet maar het staat wel ergens hier op het net.

Groetjes Anneke :ok:
Marieke*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Marieke* »

Het schijnt dat er acht uur tussen moet zitten, ivm. de verschillende manier van verteren. Alleen door alle verhalen op i-net wordt het steeds maar langer ;)
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hutsje »

Ik dacht 8 uur tussen brok en vlees, en 12 uur tussen vlees en brok omdat brok er langer overdoet om te verteren.
Als ik vlees en brok op 1 dag geef dan geef ik 's avonds altijd vlees zodat ik zeker weet dat dit de volgende maaltijd (de volgende dag dus) weg is.
Met geperst brok maakt het weer niet zo veel uit heb ik begrepen.

Ik snap de opmerking nniet dat je hond dan 's avonds heel laat eten krijgt Anneke? Als je om 8 uur in de ochtend je hond eten geeft en om 8 uur 's avonds weer dan valt het toch mee?
Afbeelding
Roosje
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Roosje »

Hutsje schreef:Ik dacht 8 uur tussen brok en vlees, en 12 uur tussen vlees en brok omdat brok er langer overdoet om te verteren.
Als ik vlees en brok op 1 dag geef dan geef ik 's avonds altijd vlees zodat ik zeker weet dat dit de volgende maaltijd (de volgende dag dus) weg is.
Met geperst brok maakt het weer niet zo veel uit heb ik begrepen.

Ik snap de opmerking nniet dat je hond dan 's avonds heel laat eten krijgt Anneke? Als je om 8 uur in de ochtend je hond eten geeft en om 8 uur 's avonds weer dan valt het toch mee?
Wanneer brok er langer overdoet om te verteren, moet er dan niet 12 uur zitten tussen brok en vlees en tussen vlees en brok, 8 uur. Ik geef o.a daarom zelf eerst vlees en dan brok.

Roosje
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”