Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Dag allemaal.

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
idorh
Zeer actief
Mijn ras(sen): Saarlooswolfhonden.
Aantal honden: 6
Contacteer:

Dag allemaal.

Ongelezen bericht door idorh »

Mijn naaam is Bertus, het lijkt mij hier een te gek forum, wij willen binnenkort een nestje fokken met onze reu, ik weet nog niet wanneer hij de eisprong zal hebben, maar als er interesse is voor ras echte Saarlowhippets, dan geven jullie je eigen maar even op, dan stuur ik ze wel per post.

Maar ik denk dat ik veel kan leren hier.

Gr Bertus
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

Ik wil wel zo een haarloze wipper :-D
Hai Bertus, welkom op het forum en je fokt wel een heel apart ras :tong:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
M@ri@nne
Zeer actief

Ongelezen bericht door M@ri@nne »

Hoi Bertus,
Ik heb geen interesse in een Saarlooswhippet maar zou zelf graag een Whipwolf hebben. :mrgreen:
Nou welkom hier en hopelijk kunnen we nog vele nuttige bijdrages van je verwachten. :roll:
Groetjes, Marianne.
Afbeelding
idorh
Zeer actief
Contacteer:

chrico schreef:Ik wil wel zo een haarloze wipper :-D
Hai Bertus, welkom op het forum en je fokt wel een heel apart ras :tong:
Je bedoel mij toch niet met haarloze wipper????

En als jij nog het lef hebt om dertigduizend keer dat rode tongetje naar mij uit te steken, dan kom ik heel rap bij jou langs.

Gr bertus
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

:tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong:

:tong:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
idorh
Zeer actief
Contacteer:

chrico schreef::tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong: :tong:

:tong:
hahaha .
Jij staat nu al zeker 10 jaar op de lijst voor een Saarlooswolfhond, de voorzitter en zijn scheet van een vrouw zijn mijn beste vrienden, ik zal zorgen dat jij uit de lijst geschrapt wordt.

Gr Bertus.
Szandor

Ongelezen bericht door Szandor »

Welkom op het forum :mrgreen:
Jemig wat jammer zeg ik was juist op zoek naar een "Saarhighwhippet"maar geloof dat jij echt de "low"fokt.
Laat maar aan ons weten wanneer je reu de eisprong gehad heeft :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
BoVictoria
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Dog

Ongelezen bericht door BoVictoria »

Welkom Bertus en zo te zien heb je al veel plezier hier op het forum :zwaai:
AfbeeldingAfbeelding

Groetjes van Immie en knuffels van Bo en lebbers van Khaley
Roelfien
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Roelfien »

Zo, Bertus, hier is dus jouw voorsteltopicje. :twisted:
Hoe is het nou? Wat zijn jouw lievelingskleurtjes? En je leeftijd? :twisted: :twisted:
Kom Bertus, vertel eens......
Mag je je helemaal uitleven hier.
Een beetje onze nieuwe forumleden gaan zitten vertellen dat het hier niet leuk is, ben je nou helemaal..... :tong:
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”