Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Poep eten DOOR Farmfood

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Golden Stanley

Poep eten DOOR Farmfood

Ongelezen bericht door Golden Stanley »

Stanley kon tot voor kort lekker rondscharrelen in het stukje bos naast mijn wijkkie, ook al nam hij zo nu en dan de poten om achter een spoor aan te gaan. Maar goed, zolang hij mij op afstand in de gaten hield, maakte ik er niet zo'n probleem van want hij kwam uiteindelijk altijd weer terug.
Nou heeft hij sinds een paar maanden weer iets nieuws uitgevonden, dat vieze hondenstront vreten maar dan wel steeds van dezelfde hond. Doodziek word ik ervan, want die hopen liggen precies op de route van dat rondje bos. En aan de structuur van die hopen te zien is het van dezelfde hond. Omdat hij door dat stront vreten al een paar keer flink ziek is geworden (kotsen en diarree), komt hij dus niet meer los in dat bos. Aan de lange lijn durft hij het niet, dus dan maar zo. Nou weet ik inmiddels bij wie die hopen horen, van een prachtige Duitse Dog die daar vlakbij woont. Laatst sprak ik het baasje van die hond en vroeg wat die hond aan voer kreeg en zij vertelde dat hij FarmFood krijgt.
Nou is mijn vraag: Stanley vreet alleen hondenstront van die hond.
Zou het kunnen komen door de FarmFood?
Wendy!
Zeer actief

Ongelezen bericht door Wendy! »

Blijkbaar vindt hij de Farmfood erg lekker...
Groetjes Wendy en Vonya.
In loving memory Aaron (06-04-1994 - 24-05-2007).
You will be missed forever...
AfbeeldingAfbeelding
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door M@scha »

dat is zooooo lekker!

sorry, ik heb geen idee.
Afbeelding
Wil de hond
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Wil de hond »

Ik heb vaak zat waargenomen dat poepetende honden slechts de poep van bepaalde honden eten. Ik neem aan omdat juist die poep hen lekker lijkt. En vermoedelijk heeft het eten wat de poepende hond krijgt veel te maken met de aantrekkelijkheid van zijn poep.

Het is in dit geval Farmfood, maar het had net zo goed een ander soort voer kunnen zijn.

Overigens wel een lekkere reklame voor dit merk. :mrgreen:
Golden Stanley

Ongelezen bericht door Golden Stanley »

Wil de hond schreef:Ik heb vaak zat waargenomen dat poepetende honden slechts de poep van bepaalde honden eten. Ik neem aan omdat juist die poep hen lekker lijkt. En vermoedelijk heeft het eten wat de poepende hond krijgt veel te maken met de aantrekkelijkheid van zijn poep.

Het is in dit geval Farmfood, maar het had net zo goed een ander soort voer kunnen zijn.

Hihihi, lekker onderwerp eigenlijk, maar het valt mij dus echt op dat hij uiterst selectief te werk gaat. Hij valt alleen aan op die hopen, de rest laat hij links liggen. Daarom ben ik er ook steeds meer van overtuigt dat hij het gewoon LEKKER vindt en niet zoals vaak wordt beweerd bij poepetende honden, dat ze dan iets tekort komen.
Jacky
Zeer actief
Mijn ras(sen): retrievers
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jacky »

Inge O schreef:
Wil de hond schreef: Overigens wel een lekkere reklame voor dit merk. :mrgreen:
dat weet ik eigenlijk nog niet zo....honden hebben eerder de neiging om poep te eten waar nog voedzame bestanddelen in aanwezig zijn. dan is het net géén reclame, want dan zou het willen zeggen dat de 'drollenproducent' zijn voer niet efficiënt verteert! 8O
haha ja dat is een goeie, zo kan je het ook bekijken.
Afbeelding

Odin 2001-2013
Ivan 2001
teckeltoos
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door teckeltoos »

Wil de hond schreef:
Hihihihihi....zelfs "tweedehands" schijnt het lekker te zijn :mrgreen:
Snorko
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boston Terriers
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Snorko »

je hond schijt met kwaliteit :mrgreen:
Peet2
Zeer actief

Ongelezen bericht door Peet2 »

Het hoeft niet aan FF te liggen...Het kan ook zijn dat dit juist een voer is met erg veel geur- en smaakstoffen erdoor. Die worden niet verteerd en zitten dus in de poep. ergo: is lekker...... :jank:
Peet
Afbeelding
Gaia&Ozzy
geregistreerd lid

Ongelezen bericht door Gaia&Ozzy »

Kan iemand mij dan verklaren waarom mijn hond een fixatie voor kattenstront heeft??
Moet ik haar dan kattenbrokjes gaan voeren.... :p:
Dogs are not our whole life, but they make our lives whole
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”