Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
bang voor de maan??!!??!!??!!
Moderator: moderatorteam
- Anne-lieke
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
bang voor de maan??!!??!!??!!
Hoi allemaal,
Ik heb even een vraagje....wie heeft het wel eens mee gemaakt dat zijn/ haar hond bang is voor de maan??
Ik was net even buiten met Flynn aan het trainen en hij is er echt doodsbang voor....ook als hij binnen is en het is donker buiten dan gaat hij voor het raam staan, loopt stukje achteruit en begint te grommen en te blaffen.
Raar maar waar...heb van de week wel ondekt dat hij ook bang is voor luchtballonnen....zou dit er iets mee te maken hebben??
Groetjes
Anne-lieke
Ik heb even een vraagje....wie heeft het wel eens mee gemaakt dat zijn/ haar hond bang is voor de maan??
Ik was net even buiten met Flynn aan het trainen en hij is er echt doodsbang voor....ook als hij binnen is en het is donker buiten dan gaat hij voor het raam staan, loopt stukje achteruit en begint te grommen en te blaffen.
Raar maar waar...heb van de week wel ondekt dat hij ook bang is voor luchtballonnen....zou dit er iets mee te maken hebben??
Groetjes
Anne-lieke

-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Wuilus wordt ook giftig van luchtballonnen. Die maken veel herrie en wakkeren een oerinstinct aan wat betreft gevaar door grote roofvogels. Dus als je hondje een keer flink geschrokken is van een luchtballon kan het best zijn dat hij de maan tijdelijk als luchtballon ziet. Bang voor de maan zonder associatie met een luchtballon kan haast niet, dan zal het het donker in het algemeen zijn. De maan is net zo statisch als een schilderij, daar wordt je hond ook niet bang van 

- Martin
- Zeer actief
Re: bang voor de maan??!!??!!??!!
Heeft Flynn een weerwolf in zijn familie??kellylotte schreef:Hoi allemaal,
Groetjes
Anne-lieke

- Anne-lieke
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
- Aantal honden: 1
- Anne-lieke
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
qyan is niet bang voor de maan zoals hij er nu is.
wel heb je eens in de zoveel tijd dat het net is of de maan veel dichterbij staat en dus groter is dan normaal.
zo'n maan vindt ie dus echt helemaal niets
luchtballonnen interesseren hem weer niet.
wat ie wel heel lang heeft gehad wat ie ook maar niets vond: de sterren die je dan helder zag schijnen. vond ie ook iets vreemds. maar daar heb ik hem al een tijdje niet meer op zien reageren
wel heb je eens in de zoveel tijd dat het net is of de maan veel dichterbij staat en dus groter is dan normaal.
zo'n maan vindt ie dus echt helemaal niets

luchtballonnen interesseren hem weer niet.
wat ie wel heel lang heeft gehad wat ie ook maar niets vond: de sterren die je dan helder zag schijnen. vond ie ook iets vreemds. maar daar heb ik hem al een tijdje niet meer op zien reageren

-
- geregistreerd lid
- Contacteer:
toen dolly haar eerste luchtballon zag heeft ze dagen lang geblaft en gegromt tegen de lamp 8O
ze liep echt de hele dag de lamp te bekijken en dreigend rond de tafel lopen
echt heel zielig
gelukkig is dit vanzelf over gegaan .
maar als ik een luchtballon zie of hoor , doe ik gelijk de honden in huis.
ze liep echt de hele dag de lamp te bekijken en dreigend rond de tafel lopen
echt heel zielig
gelukkig is dit vanzelf over gegaan .
maar als ik een luchtballon zie of hoor , doe ik gelijk de honden in huis.
Groetjes Astrid en Dolly.

- Anne-lieke
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
re
Ja, dan denk ik idd ook dat ze de maan en de lantaarns in de straat ook voor luchtballonen aan ziet .......
Groetjes,
Anne-lieke
Groetjes,
Anne-lieke

- Gerd@
- Vaste gebruiker
Kastor is ook bang voor de maan, nou ja bang hij houd de maan altijd goed in de gaten hij mocht eens dichterbij komen
Toen we net verhuisd waren, was hij in de slaapkamer bang voor voorbijrijdende auto's die met hun lichten in de slaapkamer schenen. Gelukkig is hij daar nu aan gewend.

Groetjes Gerd@
en een poot van Spikey & Kastor

en een poot van Spikey & Kastor