Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

raar beest

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

Desi
Actief

raar beest

Ongelezen bericht door Desi »

De laatste tijd gaat het wandelen met Cindy wel goed. Ze trekt minder, luistert beter.
Ze zit altijd aan de lijn, maar af en toe mag de lijn wat langer, als ze goed luistert. Gisteren ging het goed, totdat we een kat tegenkwamen....
Daar reageert ze nooit op en nu begon ze me toch te mopperen!
En toen dat over was moest ze ieder paadje en iedere oprit oplopen en besnuffelen.

Waarom doet ze dat? Is dat nou nieuwsgierigheid, want ze loopt alleen maar te snuffelen, verder niets. Maar het is wel irritant als ze naar iedere voordeur loopt die ze tegenkomt. Af en toe wil ze een tuin inracen, wat ze dus niet mag. Als het nou een reu was dan begreep ik nog wel iets van haar, maar het is een teefje! :roll:
Of is ze de vrijhgeid van een lange lijn niet gewend?
Groetjes Desiree, Tommy en Cindy
Afbeelding
qyan

Ongelezen bericht door qyan »

geen idee.
qyan heeft ook nog nooit op katten gereageerd, maar de laatste 3 maanden ongeveer, als ie een kat ziet moet ik alle zeilen bijzetten om hem weer enigzins onder appel te zetten en hem normaal aan de lijn mee te laten lopen.
begon met snuffelen, maar nu wil hij er gewoon echt achteraan en begint zelfs te blaffen naar katten.
en heeft er echt nog nooit oog voor gehad.
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”