Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Ervaring met Ecostyle vlovrij?

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

Elvira
Zeer actief
Mijn ras(sen): golden retriever
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Elvira »

ik heb het de laatste tijd gebruikt tegen teken (met vlooien geen probleem, met teken des te meer). Iemand in het dorp had er goede ervaringen mee, werkte niet 100%, maar dat doet de rest ook niet. Ik heb hem elke keer ingespoten voor het wandelen. Hij had minder teken dan als ik het vergat, maar nog wel teken. Ik heb het op een paar gevangen teken gespoten en die gingen wel langzaam dood (ze spartelden steeds langzamer).

Elvira
Elvira
Zeer actief
Mijn ras(sen): golden retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door Elvira »

Degene die mij dit aanraadde spoot haar honden voor elke wandeling in. Ik spuit niet zoveel dat hij echt helemaal nat is, maar als ik het een keer vergeten was, had hij veel meer teken.

Elvira
Hobbes
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Hobbes »

Ik zag net Ecostyle druppels voor in de nek heeft (voor een paar weken) en spray (telkens opnieuw inspuiten).

Verder hebben ze ook nog een vlooien-tekenband en omgevingsspray voor je huis: dat laatste heb ik net gekocht. Helaas kan ik nog niet zeggen of 't werkt allemaal, heb het pas net ontdekt.
peggy en vinnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 yorkshire terroristjes

Ongelezen bericht door peggy en vinnie »

de druppeltjes voor in de nek hebben ze hier ook :wink: ik had eerst frontline maar dat vindt ik eigenlijk maar troep, dit is op natuurlijke basis en werkt hier tot nu toe prima heb hier nog geen vlo gezien en ik heb 3 honden :cheer:
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”