pas liep ik naar de hei en toen deed hij ook al zo raar tegen een cadaverton je weet wel zo'n groen ding waar een cadaver onderligt. lelijk dat hij er tegen deed en met een boog er omheen.
wie kent dit gedrag?
Moderator: moderatorteam
whooper is 13 maandenCa Cajuina schreef:Hoe oud is wooper?
Akira heeft het ook weleens zij is nu 7 maanden. Dan klopt er iets niet of staat er iets anders dan dat zij gewent is. Staart omhoog een woefen zeg mar. Ik loop meestal naar het voorwerp toe en begin er mee te spelen. Conan helpt daar ook bij en zo komt akira dan uiteindelijk ook en merkt ze dat het niet eng is
dat is het nou juist. whooper komt ECHT niet. blijft gewoon op zijn gat zittenPatrol schreef:Oh ik heb het hier ook elke 6 weken als het oud-papier wordt opgehaald, dan is het om de tien meter eng....![]()
![]()
Ik zeg niks en loop gewoon door, ze komt uiteindelijk dan vanzelf. Ik dacht altijd dat negeren het beste was......

Euh, hoe deden ze dat met ezels ook alweer??whoopy schreef:dat is het nou juist. whooper komt ECHT niet. blijft gewoon op zijn gat zittenPatrol schreef:Oh ik heb het hier ook elke 6 weken als het oud-papier wordt opgehaald, dan is het om de tien meter eng....![]()
![]()
Ik zeg niks en loop gewoon door, ze komt uiteindelijk dan vanzelf. Ik dacht altijd dat negeren het beste was......

hahhaha hij wordt dagelijks met een varken vergeleken maar met een ezel 8OPatrol schreef:Euh, hoe deden ze dat met ezels ook alweer??whoopy schreef:dat is het nou juist. whooper komt ECHT niet. blijft gewoon op zijn gat zittenPatrol schreef:Oh ik heb het hier ook elke 6 weken als het oud-papier wordt opgehaald, dan is het om de tien meter eng....![]()
![]()
Ik zeg niks en loop gewoon door, ze komt uiteindelijk dan vanzelf. Ik dacht altijd dat negeren het beste was......![]()