Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Primeval

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Baily

Primeval

Ongelezen bericht door Baily »

Ik heb voor Dino Primeval besteld en heb dit nu ontvangen. hij moet een half maatschepje per dag hebben.

Dit vanwege de patella luxatie waar hij aan is geopereerd. Maar kan ik dit gewoon zo uit mezelf gaan geven of moet dat in overleg met de d.a.?

En moet ik een half maatschepje dan in 1 keer geven of verdeelt over zijn maaltijden?
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

Volgens mij kun je het zo geven hoor (ik heb het trouwens de eerste keer van mijn dierenarts gekregen).
Hier geef ik het in 1x over het voer, een beetje vochtig maken
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
Sjalot
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bordeaux Dog
Schotse Herder Korthaar
Engelse Bulldog
Lancashire Heeler
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Sjalot »

Gewoon in een keer, wij geven het met een beetje yoghurt. Wij hebben ook niet eerst overlegd met de dierenarts. Hij kende het niet, maar sinds onze honden het er goed op doen staat het ook bij hun in de schap! :ok:
Groetjes van Charlotte
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
qyan

Ongelezen bericht door qyan »

ja hoor, kan je gewoon geven, zonder overleg met je dierenarts.
wij kwamen ene keer bij de DA en toen begon hij erover, niet speciaal over primeval, maar supplementen in die trand.
ja meneer de DA, dit geef ik al een tijdje hoor. hij vond het hartstikke goed :? :mrgreen:

je kan het idd met ene beetje yoghurt geven, of door vlees heen mengen,
als je het door brokken heen geeft moet je het wel een beetje vochtig maken, want mag niet droog in de bek.

gr wendy
Duco
nieuw lid
Contacteer:

Ongelezen bericht door Duco »

Goed om te horen dat er ook DA zijn die prime-val adviseren. Ik heb het laatst iemand aangeraden die was al een vermogen kwijt aan pijnstillers omdat de DA niet slimmer was. En wat ik tot nu toe bij verschillende honden gezien heb werkt het echt.
qyan

Ongelezen bericht door qyan »

de DA probeerde me in eerste instantie, of althans qyan, aan de royal canin mobility support te laten gaan.
(was een plaatsvervangende DA)
eigen DA was het helemaal eens met primeval of een soortgelijk supplement en dat gewoon door qyan zijn vlees heen :mrgreen:
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

Duco schreef:Goed om te horen dat er ook DA zijn die prime-val adviseren. Ik heb het laatst iemand aangeraden die was al een vermogen kwijt aan pijnstillers omdat de DA niet slimmer was. En wat ik tot nu toe bij verschillende honden gezien heb werkt het echt.
Gelukkig staat mijn dierenarts open voor dit soort supplementen.
Ik heb eerst arthroluxyl gehad, helaas had dat totaal geen effect op Nika. Vandaar dat hij me primeval meegaf om te proberen.
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”