HET WERKT!!!
http://members.brabant.chello.nl/~fam.dekok/
Hoop dat die link heeft gepakt, anders klikken op 'Natuurlijk trainen'.
Wat zijn jullie ervaringen en reacties hierop?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
:mrgreen: Loslooptherapie en ontspanning van de baas.....
Moderator: moderatorteam
Hmmmm...dat het kan werken twijfel ik niet aan. Of het voor Tom en mij kan werken, daar begin ik ietsje meer te twijfelen. Ben niet zo'n typje dat gaat zitten mediteren met mijn hond.
Met lichaamsgebaar comando's geven vind ik wel een heel goed punt. Ook uit praktische overwegingen, oudere honden krijgen toch vaak wat last met hun gehoor. Bovendien is het een stuk rustiger voor baas en hond en makkelijk op de lange afstand.
Maar voor jou heeft het gewerkt? Wat zijn jou ervaringen dan?
Met lichaamsgebaar comando's geven vind ik wel een heel goed punt. Ook uit praktische overwegingen, oudere honden krijgen toch vaak wat last met hun gehoor. Bovendien is het een stuk rustiger voor baas en hond en makkelijk op de lange afstand.
Maar voor jou heeft het gewerkt? Wat zijn jou ervaringen dan?
Met uitzondering van die meditatieshit waar ik ook niet zoveel mee heb, maar wel zo af en toe netjes doe, komt het er in grote lijnen neer dat de blokkades van de verschillende energieen worden opgeheven. Van daaruit kun je verder uitbouwen met het op een hondse manier communiceren met je hond.
Mij interesseert vooral het toepassen van de lichaamstaal wanneer je in losloopgebieden bent.
Ik heb me er nog niet zo lang in verdiept, maar ik ben benieuwd naar de ervaren rotten van deze manier van trainen.

Ik heb me er nog niet zo lang in verdiept, maar ik ben benieuwd naar de ervaren rotten van deze manier van trainen.