Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Willem, Hetty, Bert en Storm stellen zich voor ...
Moderator: moderatorteam
- Stober
- geregistreerd lid
Willem, Hetty, Bert en Storm stellen zich voor ...
Hoi allemaal,
Wij zijn Willem (45) en Hetty (39), en wonen in Vlijmen, wat tegen Den Bosch aan ligt in het mooie Noord Brabant. Wij wonen daar samen met onze "kindjes" Bert (een Bull Mastiff reu van 7 jaar) en Storm (een Labrador teefje met "iets anders" van 8 jaar). Na mijn eerste kennismaking met het Hondenforum (èn uiteraard na toestemming van Bert en Storm) hebben wij ons gelijk geregistreerd. Ik mocht dat helaas niet onder mijn eigen naam doen, want de honden vonden dat het eigenlijk over hun gaat, en ik was derhalve verplicht om hun karakters in de registratie te gebruiken; vandaar de naam "Stober". Gezien het feit dat ze nog maar nèt met hun computercursus zijn begonnen, mag ik aan de ene kant wèl op dit Forum hun belangen behartigen, en uit hun naam berichten posten omdat ze zèlf nog maar met één pootje kunnen typen en dat vinden ze gewoon te langzaam gaan, maar aan de andere kant zijn al mijn getypte werken aan een strenge controle en censuur onderworpen door de honden zèlf. Een plaatsing van een bericht geschiedt dan ook altijd onder hùn auspiciën! Storm gebaart nu trouwens dat ik al weer genoeg onzin over ze geschreven heb, en dat het maar eens tijd wordt dat ik dit berichtje post. Jullie begrijpen inmiddels waarschijnlijk wel dat wij hier een heel democratisch huishouden voeren .... lol !!
Groetjes : Willem, Hetty, Bert en Storm
Wij zijn Willem (45) en Hetty (39), en wonen in Vlijmen, wat tegen Den Bosch aan ligt in het mooie Noord Brabant. Wij wonen daar samen met onze "kindjes" Bert (een Bull Mastiff reu van 7 jaar) en Storm (een Labrador teefje met "iets anders" van 8 jaar). Na mijn eerste kennismaking met het Hondenforum (èn uiteraard na toestemming van Bert en Storm) hebben wij ons gelijk geregistreerd. Ik mocht dat helaas niet onder mijn eigen naam doen, want de honden vonden dat het eigenlijk over hun gaat, en ik was derhalve verplicht om hun karakters in de registratie te gebruiken; vandaar de naam "Stober". Gezien het feit dat ze nog maar nèt met hun computercursus zijn begonnen, mag ik aan de ene kant wèl op dit Forum hun belangen behartigen, en uit hun naam berichten posten omdat ze zèlf nog maar met één pootje kunnen typen en dat vinden ze gewoon te langzaam gaan, maar aan de andere kant zijn al mijn getypte werken aan een strenge controle en censuur onderworpen door de honden zèlf. Een plaatsing van een bericht geschiedt dan ook altijd onder hùn auspiciën! Storm gebaart nu trouwens dat ik al weer genoeg onzin over ze geschreven heb, en dat het maar eens tijd wordt dat ik dit berichtje post. Jullie begrijpen inmiddels waarschijnlijk wel dat wij hier een heel democratisch huishouden voeren .... lol !!
Leven is liefhebben ...
- Rataplan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhonden!
- Stober
- geregistreerd lid
- Rataplan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhonden!
Dank je ik heb nog geen mooie foto waar ze stil naast elkaar liggenStober schreef:Dank je ...Rataplan schreef:Welkom Stober![]()
Leuk stukje
En jij hebt een wel héél mooi onderschrift .... ontroerend ...
Links is Obelix 12 weekjes oud. Rataplan ligt rechts 6 jaar oud. Allebei komen ze uit het asiel waar ik heb gewerkt.
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
- Stober
- geregistreerd lid
Hi hi ... ik heb wèl een hele mooie foto van Bert en Storm, maar ik zit nog even te puzzelen hoe ik deze op de site geplaatst krijg. Eén en ander onder een bapaalde druk van de honden, die mij nu enigszins denigrerend aan zitten te kijken waarom ik niet eens een leuk foto'tje van ze geplaatst krijg .....Dank je ik heb nog geen mooie foto waar ze stil naast elkaar liggenschijnt heel moeilijk te zijn voor ze
![]()
Links is Obelix 12 weekjes oud. Rataplan ligt rechts 6 jaar oud. Allebei komen ze uit het asiel waar ik heb gewerkt.
Groetjes ....
Leven is liefhebben ...
- Stober
- geregistreerd lid
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- Stober
- geregistreerd lid
Hoi Marc,MARC_S schreef:Je bastaard labrador is een bastaard herderHerder / labje dus als je het mij vraagt.
Lijkt ook wel wat op mijn hond, herder/labje/bouvier.
Volgens haar papieren en de dierenarts is ze een Labrador met "een beetje Dalmatiër" ...
Het maakt me weinig uit; ze is liever dan een "mooie droom op een zonnige middag aan de Middellandse Zee" en ze is zó slim, dat vergeleken met haar Einstein een "middelmatig scholiertje" lijkt. (ze zit mee te lezen ... dus ik heb weinig keus .....
Groetjes uit Brabant : Willem
Leven is liefhebben ...
-
Nel van Wijngaarden
- Actief
- Contacteer:
Re: Willem, Hetty, Bert en Storm stellen zich voor ...
Hallo Willem, Hetty, Bert en Storm!Stober schreef:Hoi allemaal,
Welkom hier; het lijkt me gezellig bij jullie!
Veel plezier hier opbij het forum.
Nel
Van de opbrengst van mijn schilderijen gaat altijd een deel naar een goed doel voor dieren. Momenteel is dat www.dierenthuis.nl

-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Als ze slim is een ze heeft staande oren MOET er een herder inzittenStober schreef:Hoi Marc,MARC_S schreef:Je bastaard labrador is een bastaard herderHerder / labje dus als je het mij vraagt.
Lijkt ook wel wat op mijn hond, herder/labje/bouvier.
Volgens haar papieren en de dierenarts is ze een Labrador met "een beetje Dalmatiër" ...
Het maakt me weinig uit; ze is liever dan een "mooie droom op een zonnige middag aan de Middellandse Zee" en ze is zó slim, dat vergeleken met haar Einstein een "middelmatig scholiertje" lijkt. (ze zit mee te lezen ... dus ik heb weinig keus .....)
Groetjes uit Brabant : Willem
Die oren kunnen nl niet in een dalmaat / labje
- plop
- Zeer actief