Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Aangezien en heel veel mensen niet kunnen op de eerder genoemde data wil ik even polsen of dit misschien beter uitkomt.
Op pag 8 bstaat een lijst met iedereen die mee zou gaan. Wil iedereen dit bevestigen zodat we niet voor niets op de parkeerplaats op mensen wachten die toch niet komen? Thanks
Laatst gewijzigd door Hutsje op 21 okt 2004 23:16, 3 keer totaal gewijzigd.
chrico schreef:23 en 24 oktober staat nog open op de kalender
Je had beter een pol kunnen maken alhoewel daar ok weer haken en ogen aan zitten met twee keuzes
3 keuzes, 2 oktober staat er ook bij. Ach, ik verwacht niet dat het 100 mensens komen, dus dat kan ik zelf nog wel in kaart brengen. Heb nog nooit een poll gemaakt, dat zal er ook mee te maken hebben .
Jij kunt in ieder geval .
Ik kan op alle data en zou ik wel graag weer een keertje mee willen. Maar ik snap nog steeds niet waar het Roggenbotzand precies ligt. Als het erg ver weg is wordt het wat lastig, want ik heb niet zo'n heel erge zin in een enorme trein/busreis....
Moos schreef:Ik kan op alle data en zou ik wel graag weer een keertje mee willen. Maar ik snap nog steeds niet waar het Roggenbotzand precies ligt. Als het erg ver weg is wordt het wat lastig, want ik heb niet zo'n heel erge zin in een enorme trein/busreis....
Moos schreef:Ik kan op alle data en zou ik wel graag weer een keertje mee willen. Maar ik snap nog steeds niet waar het Roggenbotzand precies ligt. Als het erg ver weg is wordt het wat lastig, want ik heb niet zo'n heel erge zin in een enorme trein/busreis....
Ik weet het wel te vinden, dus als je een lift wil kan je wel met mij meerijden. Ik heb dan waarschijnlijk of 1 hond of geen hond mee denk ik dus jij en Moos kunnen nog makkelijk er bij.
Stuur maar een pb-tje als je mee wil rijden.
Ik zal de agenda ook eens raadplegen. En kom er nog op terug.
Heeft iemand een postcode van iets dat er in de buurt zit? Kan ik op de routeplanner eens kijken hoe ver het is.
Rossi schreef:Ik zal de agenda ook eens raadplegen. En kom er nog op terug.
Heeft iemand een postcode van iets dat er in de buurt zit? Kan ik op de routeplanner eens kijken hoe ver het is.
Nou is vanuit Friesland haast alles ver....
Het is iig in de buurt van Lelystad, iets er voorbij dacht ik (nou ja; voor mij er voorbij, voor jou ervoor dan ). Dus vanuit Friesland is dat heeeeeeeel goed aan te rijden
A good dog never dies...
Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Het is iig in de buurt van Lelystad, iets er voorbij dacht ik (nou ja; voor mij er voorbij, voor jou ervoor dan ). Dus vanuit Friesland is dat heeeeeeeel goed aan te rijden
Het ligt idd 'iets' voorbij Lelystad, althans als je vanuit die richting komt . Om precies te zijn tussen Kampen en Dronten in. Ik denk dat je vanuit Friesland het beste via Emmeloord of via Zwolle kan rijden.
Tussen Dronten en Zeewolde.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici. In memoriam Yentie en Toby