Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

De Meiden van Kruk

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
aniet
Vaste gebruiker

De Meiden van Kruk

Ongelezen bericht door aniet »

Hallo allemaal, ik kom me even voorstellen, via Marjolijn op dit forum beland en zal even vertellen wie de meiden van Kruk zijn!
Ik ben Anita, die naam bestond al op het forum, dus vandaar Aniet, ben getrouwd met Piet, onze achternaam is Kruk (zie boven)
We hebben 3 honden, dat zijn de andere meiden, als eerste Zavira, een podencomixje uit Zuid Spanje via de dierenbescherming in Almere gekregen een paar jaar geleden, dan krijgen we Beau, een pointer uit Noord Spanje, waar ze in de bergen is gevonden met doorgesneden pezen aan haar achterpoot, ze had haar werk gedaan en was daar achtergelaten om te sterven, maar is gelukkig gered door mensen, helemaal opgekalefaterd en via een stichting, waar ik nu geen kontakt meer mee heb, bij ons gekomen.Als laatste dan ons moppentrommeltje Marly, een foxterrriertje van de Canarische eilanden, ze kwam verleden jaar bij ons, woog maar 4 kilo, kon alleen maar hijgen en bibberen, de eerste maand heeft ze de dagelijkse wandeling door het bos van 2 uur op de nek van Piet of in mijn armen meegemaakt, omdat ze geen kracht had, na 50m was ze al uitgeput, dat werd snel beter, we hebben even in de waan geleefd dat wij een foxje hadden die niet wegliep, maar sinds ze op volle sterkte is, is haar rekord weglopen een hele dag samen met Beau van 'sochtends 9 tot 'savonds 6, dus nu kunnen die 2 helaas niet meer los, het weglopen van Beau is een pure angstkwestie, ze verstopt zich voor alles wat eng is en dat is dus bijna alees buiten onze roedel.Met Bachdruppels heb ik haar gedrag een heel stuk verbeterd, maar ze blijft na 2 jaar bij ons bang.Marly gaat gelijk met haar mee en blijft dan ook bij Beau.
Onze wens is dat we toch nog een keer bereiken dat Beau van haar angst afkomt, ben op zoek naar een goede therapie.

Dit zijn dus de meiden van Kruk, hebben jullie vragen, dan wil ik ze graag beantwoorden.

Onze andere hobby zijn Amerikaanse auto's waar we zomers zoveel mogelijk mee naar meetings gaan.

Leo, sorry hoor, maar ik blijf je achtervolgen :wink:
marjolijn
Erelid

Ongelezen bericht door marjolijn »

Dag Anita, leuk dat je nu ook hier zit! Je hebt hier een heel goede kans om goede tips te krijgen voor het gedrag van Beau. Veel lees- en schrijfplezier!
Marjolijn

Afbeelding
Angeniet
Erelid
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Angeniet »

Hoi Anita, leuk je ook hier te zien!
Welkom en veel plezier!
Higgins

Ongelezen bericht door Higgins »

Hoi Aniet,

Leuk om je ook hier te zien.
Veel plezier en ik hoop dat je wat goed tips krijgt voor Beau !
Scarlett
Actief

Ongelezen bericht door Scarlett »

Tssss Anita..... :mrgreen: :ok:
Als je hond denkt dat jij de belangrijkste persoon ter wereld bent, hoef je geen andere opinie meer te raadplegen.
- - - - - - - - - - - -
Het leven is een feest, alleen moet je wel zelf de slingers ophangen.
KLEINE HOBBES
Actief

Ongelezen bericht door KLEINE HOBBES »

WELKOM EN VEEL LEES PLEZIER
Groetjes marcel en een poot van loewieke en kleine hobbes
Amaranthas
Zeer actief
Mijn ras(sen): Shih Tzu
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door Amaranthas »

welkom :cheer:
Een Shih Tzu heb je niet als huisdier, je leeft ermee samen.
Afbeelding
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door M@scha »

welkom!

heb je ook foto's van je meiden?
Afbeelding
Dibbes
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Dibbes »

Welkom hier. Ik ben ook benieuwd naar hoe jouw honden eruit zien, dus FOTO's!
Afbeelding
aniet
Vaste gebruiker

foto's in de fotohoek :wink:
aniet
Vaste gebruiker

Bedankt voor jullie hartelijke welkom, het is hier wel druk zeg :eek: , ik lees me rot en als je een paar uur niet gekeken hebt, heb je zomaar 2 bladzijden berichten die in die tijd zijn gepost, maar ik denk wel dat ik het hier naar mijn zin zal krijgen, ga zo gauw mogelijk volop mee :blah: , onze pjuter heeft op het moment even kuren, maar als het goed is heeft het wizzkid het opgelost vanmiddag :H: en kan ik er nu volop tegenaan, zonder dat je ineens tegen een zwart scherm aankijkt :evil: , want dan is de lol er gauw af :boos:
Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”