Mickey en poes hebben een paar x renuurtje op een dag. Dan zit Mickey achter poes aan en komen ze terugrennen dan zit poes achter Mickey aan. Mickey hapt speels in de staart van poes en poes mept hem voor zijn kop
Poes daagt ook uit door ergens bovenop te gaan zitten en dan vlak voor Mickey op de grond te springen, waardoor die een meter de lucht in springt :N: en dan rennen ze weer als dolle achter elkaar aan.
Ik weet niet of ik dit moet laten gaan, aan de ene kant denk ik leuk ze spelen en als Mickey te hard doet hoef ik hem maar bij me te roepen en is het over of gaat hij nog voorzichtiger doen met poes, maar aan de andere kant vindt Mickey dit veels te leuk en is buiten niet te houden als ie een kat ziet. Ik weet niet of dat komt omdat ie binnen ook achter de poes aan rent of dat ie dat toch wel zou doen. Ik denk eerder het laatste.
Wat denken jullie ervan ? Dat buitengedrag krijg ik er toch niet uit, dat doet ie al zolang ie katten buiten ziet.
Maar laten gaan dan met poes ? Ik zie er zelf geen kwaad in en poes is ook niet zo'n lieverdje en daagt zelf meestal uit.