Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hallootjes
Moderator: moderatorteam
-
Gast
Hallootjes
hallo dames en heren,
Ik zal me even voorstellen ik ben Hiske, ben 19 jaar en woon in het gat Heemskerk.
Hoewel mijn ouders geen hond willen ben ik wel erg gek op honden en het feit dat mijn tante er 2 heeft compenseert een hoop in mijn hondenloze gezin. Ik heb toen ik klein was een kat gehad Fidel, cavia´s vissen een hamster en een gerbil en momenteel gaat mijn liefde naar mijn konijn Depp.
Op het moment heb ik geen werk maar ben ik wel hard op zoek en ik ben aan het uitzoeken wat ik kan bereiken in de hondenwereld als instructeur waar ik een opleiding voor wil gaan volgen.
Nou dat was het wel zo´n beetje maar als jullie nog nieuwsgierig zijn... vraag maar raak!
Groetjes van Hiske
Ik zal me even voorstellen ik ben Hiske, ben 19 jaar en woon in het gat Heemskerk.
Hoewel mijn ouders geen hond willen ben ik wel erg gek op honden en het feit dat mijn tante er 2 heeft compenseert een hoop in mijn hondenloze gezin. Ik heb toen ik klein was een kat gehad Fidel, cavia´s vissen een hamster en een gerbil en momenteel gaat mijn liefde naar mijn konijn Depp.
Op het moment heb ik geen werk maar ben ik wel hard op zoek en ik ben aan het uitzoeken wat ik kan bereiken in de hondenwereld als instructeur waar ik een opleiding voor wil gaan volgen.
Nou dat was het wel zo´n beetje maar als jullie nog nieuwsgierig zijn... vraag maar raak!
Groetjes van Hiske
-
idorh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Saarlooswolfhonden.
- Aantal honden: 6
- Contacteer:
Re: Hallootjes
Hallo Hiske, welkom.Hondenliefhebber Hiske schreef:hallo dames en heren,
Groetjes van Hiske
Het is best leuk hier, ik maak er een beetje sport van om de leden hier wat te plagen.
Zelf heb ik 5 Whippets van die magere bibber hondjes ze kunnen wel hard lopen en 3 Saarlooswolfhonden ontstaan uit de echte Duitseherder met een vlakke rug en veschillende wolven en een kat en 10 kippen.
Je hebt geen werk zeg je, maar wat zou je kunnen gaan doen?
Gr Bertus.
-
Gast
Hoi Bertus,
Ik heb een jaar lang bij een juwelier gewerkt en nog wat ervaring in de verkoop maar mijn hart ligt bij honden honden en nog eens honden. heb vorig jaar gekeken of ik in barneveld de opleiding dierverzorging kon doen maar op het laatst ging dat niet door omdat ik werk in de branche moest hebben. ik dacht dat ik dat gevonden had totdat mijn baas nog net voor ik een contract had getekent zei dat haar zoon ging werken omdat die werkloos was geworden plotseling. omdat ik nu mijn opleiding zelf moet betalen is het wel eens lastig om te kijken wat je kan en wil. ik wil van alles maar ja de financiele mogelijkheden zijn er niet. nu ben ik aan het informeren bij een kynologenclub om te kijken of ik daar vrijwillig kan werken en dan een interne opleiding kan doen. als dat goed gaat kunnen zij eventueel ook een opleiding tot instructeur bij O en O vergoeden. Ik vind het trouwens wel heel erg toevallig dat jij als eerste reageert op mijn bericht. Ik vind Saarloos Wolfhonden prachtig!!! als ik in de toekomst ervaring genoeg heb denk ik er over om ook zo'n hond te nemen maar ja ben een beginner en mag nog geen hond dus dat duurt nog wel even.
groetjes van Hiske
Ik heb een jaar lang bij een juwelier gewerkt en nog wat ervaring in de verkoop maar mijn hart ligt bij honden honden en nog eens honden. heb vorig jaar gekeken of ik in barneveld de opleiding dierverzorging kon doen maar op het laatst ging dat niet door omdat ik werk in de branche moest hebben. ik dacht dat ik dat gevonden had totdat mijn baas nog net voor ik een contract had getekent zei dat haar zoon ging werken omdat die werkloos was geworden plotseling. omdat ik nu mijn opleiding zelf moet betalen is het wel eens lastig om te kijken wat je kan en wil. ik wil van alles maar ja de financiele mogelijkheden zijn er niet. nu ben ik aan het informeren bij een kynologenclub om te kijken of ik daar vrijwillig kan werken en dan een interne opleiding kan doen. als dat goed gaat kunnen zij eventueel ook een opleiding tot instructeur bij O en O vergoeden. Ik vind het trouwens wel heel erg toevallig dat jij als eerste reageert op mijn bericht. Ik vind Saarloos Wolfhonden prachtig!!! als ik in de toekomst ervaring genoeg heb denk ik er over om ook zo'n hond te nemen maar ja ben een beginner en mag nog geen hond dus dat duurt nog wel even.
groetjes van Hiske
-
idorh
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik had mijn eerste SWH in 1983, en ik wilde ze al hebben in de jaren 60.Hondenliefhebber Hiske schreef:Hoi Bertus,
groetjes van Hiske
Ik heb ze pas genomen toen er tijd ruimte en mogelijkheden voor waren, het is geen makkelijk ras je kan ze het beste met een kat vergelijken, maar je hebt er echt vrienden mee.
Hopelijk dat je wensen wat werk aangaande vervult worden.
Gr Bertus.
-
Gast
ja dat zal wel gaan lukken bertus
ik hoop alleen dat het snel gaat lukken. heb hier en daar al navraag gedaan en martin gaus school weet ik niet hoe het is maar o en o staat naar mijn weten hoog aangeschreven.
je hebt geloof ik zoals ik de foto zie wel een mooi exemplaar van de hond hihi en ik weet dat ze moeilijk zijn om mee te beginnen vandaar eerst maar eens kijken wat er past en makkelijker is om aan te beginnen. groetjes
je hebt geloof ik zoals ik de foto zie wel een mooi exemplaar van de hond hihi en ik weet dat ze moeilijk zijn om mee te beginnen vandaar eerst maar eens kijken wat er past en makkelijker is om aan te beginnen. groetjes
Laatst gewijzigd door Gast op 10 sep 2005 13:08, 1 keer totaal gewijzigd.
-
idorh
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik zal aan een kennis vragen of ik zijn e-mail naar jou toe mag sturen ivm hij is in opleiding bij Martin Gaus.Hondenliefhebber Hiske schreef:ja dat zal wel gaan lukken bertusik hoop alleen dat het snel gaat lukken. heb hier en daar al navraag gedaan en martin gaus school weet ik niet hoe het is maar o en o staat naar mijn weten hoog aangeschreven.
je hebt geloof ik zoals ik de foto zie wel een mooi exemplaar van de hond hihi en ik weet dat ze moeilijk zijn om mee te beginnen vandaar eerst maar eens kijken wat er past en makkelijker is om aan te beginnen. ik weet dat van mijn tante die nam een 5-jarige hovawart in huis en daar heeft ze de nodige problemen mee gehad (daarvoor had ze een labrador en ze heeft nog een vuilnisbak) maar nu heeft ze een schat van een hond hoor!
groetjes
Gr Bertus.
-
Gast
-
idorh
- Zeer actief
- Contacteer:
- BoVictoria
- Zeer actief