Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
einde van de dracht.
Moderator: moderatorteam
- moeli
- Actief
- Contacteer:
einde van de dracht.
Wat is jullie mening over het rustiger aan doen van een teef tijdens de laatste periode van de dracht, het is haar derde nest , de andere keren had ze negen en tien pupjes en ook nu is ze al erg dik. Ze kan ook niet rustig met de bal spelen , alleen maar helemaal bezeten ,, Zelf heb ik haar de andere keren gewoon wat vaker mee uit genomen en niet meer zo wild laten doen. Wat is jullie mening, groetjes annemieke
- Podenji
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
- Aantal honden: 8
- Contacteer:
ik hou mijn teef ook altijd rustiger aan het einde van de dracht, dan heb ik een teef die het zelf prima aangeeft , ze wil dan bv ook niet meer meeop de lange wandeling e.d. maar in jouw geval zal ik haa rniet zo met de bal laten spelen, dat is gewoon een gevoel een echt argument heb ik daa rniet voor maar het lijtk me logisch dat ze rustiger aan moet doen dan onder normale omstandigheden, dat moeten zwangere vrouwen toch ook op het einde van de zwanegrschap? ( al doen die het ook niet altijd haha )
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
- moeli
- Actief
- Contacteer:
Doe i nu ook , gewoon wat vaker mee en wat korter, ze is nu zo enorm dat het lopen eigenlijk een soort waggelen is , maar toch blijft ze gefixeerd p de bal en vind het maar niets zo.maar jemoet haar echt tegen zichzelf in bescherming nemen , normaal gaat ze ook door terwijl haar voetzolen helemaal stuk zijn , tot je het merkt en er weer rust moet komen tot alles genezen is , bedankt voor je reactief. groetjes Annemieke