Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Schijnzwanger en gaten graven
Moderator: moderatorteam
-
Beau en Lara
- Vaste gebruiker
Schijnzwanger en gaten graven
Mijn oud duitse herder is een paar maanden geleden loops geweest. Nu heeft ze een enorm gat onder onze schuur gegraven. Het is zo groot dat ze er zelf helemaal in past. Nu vroeg ik me af of het misschien kon komen omdat ze schijnzwanger is? Weten jullie het misschien?
Alvast bedankt,
Andrea
Alvast bedankt,
Andrea
- Shira
- Actief
- Contacteer:
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
- jip007
- Erelid
- Mijn ras(sen): naakthonden .
- Aantal honden: 4
-
Silvershadow
-
Beau en Lara
- Vaste gebruiker
Bedankt voor jullie reacties. Toen ze loops was, waren we net op vakantie naar Texel samen met een andere hond. Maar die reu is drie keer zo klein als mijn hond. We hebben ze wel even alleen gelaten. Dus theoretsich gezien is het misschien wel mogelijk dat ze zwanger is. Maar in de praktijk lijkt het me onmogelijk.
-
tineke
Dan zou ik voor alle zekerheid toch even langs de dierenarts gaan dan heb je zekerheid want als ze maar verliefd genoeg zijn dan lukt het bijna altijd zeker met een kleine reu,een doggenreu met een chiwawa teef zou niet gaan maar in jou geval zou ik zeker het zekere voor het onzekere nemen want dan kun je je gaan voorbereiden op een nestje eventueel.Beau en Lara schreef:Bedankt voor jullie reacties. Toen ze loops was, waren we net op vakantie naar Texel samen met een andere hond. Maar die reu is drie keer zo klein als mijn hond. We hebben ze wel even alleen gelaten. Dus theoretsich gezien is het misschien wel mogelijk dat ze zwanger is. Maar in de praktijk lijkt het me onmogelijk.
- Rea
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse cocker spaniels: Teun en Pien
Engelse cocker spaniels: Lot, Jet en Noor - Locatie: Den Bosch
- Contacteer:
-
Beau en Lara
- Vaste gebruiker
-
bepbak
- Vaste gebruiker
Gaten graven gaan ze een paar dagen voor de bevalling doen, dus dan zou je onderhand toch gezien moeten hebben dat je hond zwanger is. Ze is pas maanden na de loopsheid gaan graven? Dan lijkt het me geen schijnzwangerschap, zou wel een late reactie zijn plus dat ze dan al maanden schijnzwanger is. Dan zou je toch ook meer symptomen bij haar gezien moeten hebben. Dikkere tepels, spullen verzamelen enzo. Het beste om een schijnzwangerschap snel over te laten gaan is je hond veel afleiding bezorgen.
Is ze niet gewoon ondeugend geweest en kreeg ze en graafbui?
Is ze niet gewoon ondeugend geweest en kreeg ze en graafbui?
Love all animals!