Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Fokken met
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
Fokken met
Als je een hond hebt met een navelbreuk(word gesloten)
uit een nest waar van de 5 pups er 4 het hadden
mag je dan met deze hond fokken
Mijn DA zegt dat het niet mag.

- Rea
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse cocker spaniels: Teun en Pien
Engelse cocker spaniels: Lot, Jet en Noor - Locatie: Den Bosch
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Re: Fokken met
Hoi Jose, ik zou uitzoeken waardoor dat komt. Zit er een genetische component in dan is het heel duidelijk dat er niet mee gefokt moet worden. Pups kunnen ook navelbreuken hebben waar de darmen door naar buiten komen en dus zouden ze dan direct na de geboorte geopereerd moeten worden. Niet fokken dan.Jose schreef:Als je een hond hebt met een navelbreuk(word gesloten)
Is de oorzaak van die navelbreuken een heel andere, bv iets in de moeder wat niet erfelijk is maakt het natuurlijk niks uit. Ik denk dat dat wel uit te zoeken moet zijn.
-
- Zeer actief
wat moet ik uitzoeken MarcMARC_S schreef:Hoi Jose, ik zou uitzoeken waardoor dat komt. Zit er een genetische component in dan is het heel duidelijk dat er niet mee gefokt moet worden. Pups kunnen ook navelbreuken hebben waar de darmen door naar buiten komen en dus zouden ze dan direct na de geboorte geopereerd moeten worden. Niet fokken dan.Jose schreef:Als je een hond hebt met een navelbreuk(word gesloten)
Is de oorzaak van die navelbreuken een heel andere, bv iets in de moeder wat niet erfelijk is maakt het natuurlijk niks uit. Ik denk dat dat wel uit te zoeken moet zijn.
Ivy is bijna 7 mnd
toen ik haar kocht had ze dus de breuk(kreeg het te horen dat ik haar haalde)
het was voor mij niks ernstigs eigenlijk
Ivy is met 9 weken naar de DA gegaan en die zij dat het gesloten moest
worden als zij ouder was
ze is natuurlijk met 12 weken ook geweest
heb er wat onenigheid met de fokker over gehad
want de mening van de DA werd niet gedeeld
Ivy is zo als ik zeg nu bijna 7 mnd oud en zit in de sport
de breuk kan ik niet omheen ik moet haar laten helpen
gewoon omdat ik niet wil dat ze zich zelf beschadigd
we hdden op een gegeven ogenblik plannen om mischien als ze twee jaar is een nest van haar te nemen
Helaas is gaat dit nu in de ijskast
omdat mij verteld is dat ze dit kan vererven
we gaan nu ook foto's van haar heupen laten maken om alles uit te sluiten
(een zus uit een vorig nest is voor HD C ingeslapen)

-
- Zeer actief
Hoi Jose, waarom wil je fokken met een hond uit zo'n lijn? HD c en ingeslapen, navelbreuken en ook in de sport is nog helemaal niks bewezen? Het heeft voor mij geen enkele toegevoegde waarde met zo een hond nu al aan fokken te denken. Duitse herders zat die die problemen niet in hun nest verwachten. Verder heb je bonje met de fokker dus daar zal je ook niet veel info meer van krijgenJose schreef:wat moet ik uitzoeken MarcMARC_S schreef:Hoi Jose, ik zou uitzoeken waardoor dat komt. Zit er een genetische component in dan is het heel duidelijk dat er niet mee gefokt moet worden. Pups kunnen ook navelbreuken hebben waar de darmen door naar buiten komen en dus zouden ze dan direct na de geboorte geopereerd moeten worden. Niet fokken dan.Jose schreef:Als je een hond hebt met een navelbreuk(word gesloten)
Ivy is bijna 7 mnd
toen ik haar kocht had ze dus de breuk(kreeg het te horen dat ik haar haalde)
worden als zij ouder was
we hdden op een gegeven ogenblik plannen om mischien als ze twee jaar is een nest van haar te nemen
omdat mij verteld is dat ze dit kan vererven
(een zus uit een vorig nest is voor HD C ingeslapen)

-
- Zeer actief
- cybert2
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 1 nepBasset Door, 1 Jack Russel Saar, en 1 Frans Bulldogje (met neusje) Abbby
- Aantal honden: 3
-
- Zeer actief
-
- Zeer actief
helaas zijn er ook een paar inmiddels overleden(ouderdom)MARC_S schreef:Hoeveel honden hebben jullie nu? Ik zie er steeds weer nieuwe bijkomen nlJose schreef:Het fokken met Ivy gaat ook niet meer door Mark
en de bonje was al weer voorbij
wand ik heb van dezelfde fokker nu een pup van 14 weken lopen
ik was gewoon benieuwt of het erfelijk is
Nee Mark hier geen nest dus
en lopen er nog 2 hele oude rond 11 en 13 jaar
en nog een veteraantje Ashley van 9 is van de week aan haar kaak geopereerd(abces en wortelkanaalbehandeling)
maar bedankt voor je belangstelling
de jongste Ivy en Amy
daar sporten we mee(IPO)
en de rest geniet van hem/haar pensioen

-
- Zeer actief
Oh dat valt wel mee. Wel goed dat jullie ze lekker oud laten wordenJose schreef:
helaas zijn er ook een paar inmiddels overleden(ouderdom)
en lopen er nog 2 hele oude rond 11 en 13 jaar
en nog een veteraantje Ashley van 9 is van de week aan haar kaak geopereerd(abces en wortelkanaalbehandeling)
maar bedankt voor je belangstelling
de jongste Ivy en Amy
daar sporten we mee(IPO)
en de rest geniet van hem/haar pensioen

-
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Ten eerste voor de duidelijkheid, 2 van de 5 puppen hadden een navelbreuk, en dan wel omdat moeders te ruw de navelstreng had doorgebeten...als je wat verteld Jose, vertel het dan goedJose schreef:MARC_S schreef:Hoi Jose, ik zou uitzoeken waardoor dat komt. Zit er een genetische component in dan is het heel duidelijk dat er niet mee gefokt moet worden. Pups kunnen ook navelbreuken hebben waar de darmen door naar buiten komen en dus zouden ze dan direct na de geboorte geopereerd moeten worden. Niet fokken dan.Jose schreef:Als je een hond hebt met een navelbreuk(word gesloten)

wat moet ik uitzoeken Marc
Ivy is bijna 7 mnd
toen ik haar kocht had ze dus de breuk(kreeg het te horen dat ik haar haalde) Wat je er niet bij verteld dat de fokker aanbood om Ivy te laten opereren? Maar wilde jullie het niet omdat je dan langer op je pup moest wachten omdat de DA het haar nog iets te jong vond om te opereren, en was het ook niet zo dat anders misschien de andere pups die in het nest waren de hechtingen er uit konden trekken? Was het ook niet zo dat jullie 2e keus hadden en toen jullie een pup uitzochten ook nog voor een andere pup hadden kennen kiezen?
worden als zij ouder was
omdat mij verteld is dat ze dit kan vererven Hoe kan het nou vererven als de moeder de oorzaak is van de breuk en wel omdat zij te ruig de navelstreng heeft door gebeten?
(een zus uit een vorig nest is voor HD C ingeslapen)Je zit fabels de wereld in te helpen...heb je je huiswerk niet goed gedaan. Die zus waar je het over heb, is niet ingeslapen omdat ze HD C had, maar om een andere reden. Loop niet te gissen en maak vooral geen mensen zwart als het niet waar is. Als je je ongenoegen wil uiten doe het dan bij de fokker, maar ga niet hier zomaar dingen in het rond strooien wat niet waar is. Dacht dat je Jose heten en niet Pinokio?

-
- Zeer actief
De fokker heeft ons nooit aangeboden om de kosten te betalen of om samen de kosten te delen.Integendeel,ze maakte er ruzie overLydia schreef:Jose schreef:Ten eerste voor de duidelijkheid, 2 van de 5 puppen hadden een navelbreuk, en dan wel omdat moeders te ruw de navelstreng had doorgebeten...als je wat verteld Jose, vertel het dan goedMARC_S schreef:Hoi Jose, ik zou uitzoeken waardoor dat komt. Zit er een genetische component in dan is het heel duidelijk dat er niet mee gefokt moet worden. Pups kunnen ook navelbreuken hebben waar de darmen door naar buiten komen en dus zouden ze dan direct na de geboorte geopereerd moeten worden. Niet fokken dan.Jose schreef:Als je een hond hebt met een navelbreuk(word gesloten)
Is de oorzaak van die navelbreuken een heel andere, bv iets in de moeder wat niet erfelijk is maakt het natuurlijk niks uit. Ik denk dat dat wel uit te zoeken moet zijn.![]()
wat moet ik uitzoeken Marc
Ivy is bijna 7 mnd
toen ik haar kocht had ze dus de breuk(kreeg het te horen dat ik haar haalde) Wat je er niet bij verteld dat de fokker aanbood om Ivy te laten opereren? Maar wilde jullie het niet omdat je dan langer op je pup moest wachten omdat de DA het haar nog iets te jong vond om te opereren, en was het ook niet zo dat anders misschien de andere pups die in het nest waren de hechtingen er uit konden trekken? Was het ook niet zo dat jullie 2e keus hadden en toen jullie een pup uitzochten ook nog voor een andere pup hadden kennen kiezen?(mijn dochter zocht een andere pup uit een staalgrauwe)
worden als zij ouder was
omdat mij verteld is dat ze dit kan vererven Hoe kan het nou vererven als de moeder de oorzaak is van de breuk en wel omdat zij te ruig de navelstreng heeft door gebeten?
(een zus uit een vorig nest is voor HD C ingeslapen)Je zit fabels de wereld in te helpen...heb je je huiswerk niet goed gedaan. Die zus waar je het over heb, is niet ingeslapen omdat ze HD C had, maar om een andere reden. Loop niet te gissen en maak vooral geen mensen zwart als het niet waar is. Als je je ongenoegen wil uiten doe het dan bij de fokker, maar ga niet hier zomaar dingen in het rond strooien wat niet waar is. Dacht dat je Jose heten en niet Pinokio?[qoute]

En ach wij zijn niet de enigste,zijn verschillende mensen die wat met hun hond hebben van die bewuste fokker en waar ook geen oplossingen voor komen.
Nadat onze DA ons vertelde dat de breuk gesloten moest worden hebben wij dit meteen gemeld aan de fokker.De fokker was daar erg op tegen omdat haar DA had gezegd dat dit niet hoefte,er waren foto's gemaakt

Deze week werden wij er op gewezen dat wij nooit me haar een nestje mogen,omdat een navelbreuk erfelijk is (moet je toch beter in de boeken kijken Lydia)Dit is zowel door div. fokkers als door 2 verschillende DA's bevestigd.
Dus als je niet weet waar je over praat,is het misschien handig om er geen antwoord op te geven.
Unique Nicky is een Zuster van onze ons hond,jij weet net zo goed als wij dat zijn HD had en daarom niet aan kon blijven bij de fokker omdat zij tevens de sport niet kon beoefenen,deze hond is naar een andere eigenaar gegaan en is vervolgens ingeslapen.
Ook meerdere honden van deze fokker blijken mankementen te vertonen de laatste 2 dagen hebben wij al 13 honden gevonden.Dit kunnen wij helaas niet over het hoofd zien.
Daarom laten wij zo snel mogelijk foto's maken om in ieder geval HD uit te sluiten.
Voor de rest zal de 2 recente puppen van 14 weken die ook mankementen vertonen zo snel mogelijk een second opinion bij een DA in Rotterdam ondergaan.Een van deze pups (niet de onze) is al 8 weken ziek,dat is de al vanaf de dag dat deze pup naar zijn eigenaar is gegaan met 6 ½ week.Onze pup haar achterkant ontwikkeld niet goed.
Ik begrijp dat deze fokker de negatieve berichten niet leuk vind,en jij ook niet omdat jij 2 misschien gezonden honden van deze fokker hebt.
Ik had dit niet allemaal willen neerzetten,en had alleen vragen over de navelbreuk.Helaas laat jij mij geen andere keuze.
Maar ik dankje voor de mededeling dat de fokker de kosten van het sluiten van de navelbreuk wil vergoeden.
Ik zal dan ook de rekening opsturen nadat de operatie gedaan is.

-
- Zeer actief
Jose schreef: De fokker heeft ons nooit aangeboden om de kosten te betalen of om samen de kosten te delen.Integendeel,ze maakte er ruzie over![]()
En ach wij zijn niet de enigste,zijn verschillende mensen die wat met hun hond hebben van die bewuste fokker en waar ook geen oplossingen voor komen.
Nadat onze DA ons vertelde dat de breuk gesloten moest worden hebben wij dit meteen gemeld aan de fokker.De fokker was daar erg op tegen omdat haar DA had gezegd dat dit niet hoefte,er waren foto's gemaakt![]()
Ik weet dat de fokker het er niet mee eens was, heb het toen gelezen op het andere forum, maar dat doet niet als slecht af, je mag toch wel het ergens niet mee eens zijn? Ik zelf was het er ook niet mee eens omdat wij een kat hadden met een grote navelbreuk en dat beesie hoefte ook niet gedicht te worden en hij is heel oud geworden
Deze week werden wij er op gewezen dat wij nooit me haar een nestje mogen,omdat een navelbreuk erfelijk is (moet je toch beter in de boeken kijken Lydia) Lydia lees wel boeken, alleen heeft Lydia het erover dat als de moederhond de oorzaak is van dit geheel en dan wel door het te ruig doorbijten lijkt het mij toch een ander verhaal
Dit is zowel door div. fokkers als door 2 verschillende DA's bevestigd.
Dus als je niet weet waar je over praat,is het misschien handig om er geen antwoord op te geven. Ik weet prima waar ik over praat, anders zou ik idd m'n mond houden, nogmaals, MOEDERHOND heeft te ruig de navelstreng door gebeten en dus kan het niet erfelijk zijn.
Unique Nicky is een Zuster van onze ons hond,jij weet net zo goed als wij dat zijn HD had en daarom niet aan kon blijven bij de fokker omdat zij tevens de sport niet kon beoefenen,deze hond is naar een andere eigenaar gegaan en is vervolgens ingeslapen. Klopt, alleen die Nicky niet ingeslapen omdat ze HD had, maar om een andere reden en als je die wilt weten dan moet je bij de fokker zijn, is nml niet aan mij om dat te vertellen![]()
Ook meerdere honden van deze fokker blijken mankementen te vertonen de laatste 2 dagen hebben wij al 13 honden gevonden.Dit kunnen wij helaas niet over het hoofd zien. Vind het nog al wat....Zomaar ineens? Hm, heb ik zeker honden uit een goed nest als ik het zo lees![]()
Daarom laten wij zo snel mogelijk foto's maken om in ieder geval HD uit te sluiten. Kan me voorstellen dat je dat wilt uitsluiten..En waarom niet, vind dat iedere DH daarvoor naar de DA moet![]()
Voor de rest zal de 2 recente puppen van 14 weken die ook mankementen vertonen zo snel mogelijk een second opinion bij een DA in Rotterdam ondergaan.Een van deze pups (niet de onze) is al 8 weken ziek,dat is de al vanaf de dag dat deze pup naar zijn eigenaar is gegaan met 6 ½ week. Is toch ook niet zo gek als dat beesie in die weken tijd al tig keer van voer is veranderd..
Onze pup haar achterkant ontwikkeld niet goed.
Ik begrijp dat deze fokker de negatieve berichten niet leuk vind,en jij ook niet omdat jij 2 misschien gezonden honden van deze fokker hebt. Ik vind negatief niet erg, als het maar gegrond is, ik krijg hier alleen maar een nare smaak van in m'n mond...Jullie zijn op iets uit en daar hou ik niet van, maar hou d'r wel rek. mee dat wat jullie (in dit geval jij dan) pure laster aan het rondstooien zijn. En het lijkt mij dan ook als er mankementen zijn zoals je zegt dat je dan contact met de fokker opneemt en het niet op alle forums neer gooit.
Ik had dit niet allemaal willen neerzetten,en had alleen vragen over de navelbreuk.Helaas laat jij mij geen andere keuze. Tuurlijk, lekker makkelijk om mijn schrijven aan te grijpen om nog meer laster hier neer te zetten over de fokker.
Maar ik dankje voor de mededeling dat de fokker de kosten van het sluiten van de navelbreuk wil vergoeden.
Ik zal dan ook de rekening opsturen nadat de operatie gedaan is. Lezen José, lezen...Er staat dat zij toen jullie Ivy gingen halen aanbood om haar te laten opereren. Ik zou zeggen, neem eens contact op met de fokker ipv heel de wereld deze laster te laten lezen, zo slecht is deze fokker toch niet dat het op zo'n manier moet. Maar zal idd wel komen omdat ik goede ervaringen met de fokker heb...had jij ook meen ik me nog te herinneren, tot ze het dus met iets niet eens was, en nou zijn jullie erop uit om de fokker kapot te maken..zeer laag vind je niet?
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel , Duitse staande x stabij en een raad wat ik ben ras
lydia
ik heb mijn hond niet tig keer van voer laten wisselen
hoe kom je daar bij
alles wat ik heb gedaan is in samen werking met de da geweest
(ben daar al 8 weken kind aan huis met hem )
ik weet wel zeker dat jij niet weet wat ik wel gedaan heb en niet gedaan heb
want je bent er niet bij geweest
hoe kom je er bij dat ik aan het klote geweest ben met voer
waar heb je die onzin gelezen
hoe kom je daar bij
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
die is ingefluisterdconnie schreef:lydia
hoe kom je daar bij

- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Contacteer:
Ik heb het gelezen op jullie eigen forumpje hoor Connieconnie schreef:

De ene na de andere antibioticakuur, veel kip en rijst, zodra het even wat steviger werd direct aan de brok en dan 6 of 8 (?) maaltijden per dag, een of ander goedje wat Jose gehaald had bij haar dierenwinkel, etc. etc.
Alle adviezen van mensen die wél kennis hebben van zaken heb je in de wind geslagen. Maar goed.....zoek lekker je zondebok en kijk vooral niet naar jullie eigen fouten. En blijf vooral met elkaar meejanken, want dat zijn de berichtjes die jullie graag lezen.

Verder heb ik jullie beide niets te vertellen, ik heb totaal geen respect voor mensen die de boel zo verdraaien en overal op het internet verhalen rondstrooien die niet op waarheid berusten, ipv in gesprek te gaan met de fokker zelf.
Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaald haar wel

Groetjes Inge

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik zou het dan toch maar een keer nalezen Inge want Conny heeft conseqent gedaan wat de DA heeft gezegd en ze heeft niet elke keer ander voer gebruikt. En de fokker is van harte welkom om tekst en uitleg te geven.Inge schreef:Ik heb het gelezen op jullie eigen forumpje hoor Connieconnie schreef:
waar heb je die onzin gelezen![]()
De ene na de andere antibioticakuur, veel kip en rijst, zodra het even wat steviger werd direct aan de brok en dan 6 of 8 (?) maaltijden per dag, een of ander goedje wat Jose gehaald had bij haar dierenwinkel, etc. etc.
Alle adviezen van mensen die wél kennis hebben van zaken heb je in de wind geslagen. Maar goed.....zoek lekker je zondebok en kijk vooral niet naar jullie eigen fouten. En blijf vooral met elkaar meejanken, want dat zijn de berichtjes die jullie graag lezen.![]()
Verder heb ik jullie beide niets te vertellen, ik heb totaal geen respect voor mensen die de boel zo verdraaien en overal op het internet verhalen rondstrooien die niet op waarheid berusten, ipv in gesprek te gaan met de fokker zelf.
-
- Zeer actief
Ah, jij geeft het antwoord eigelijk al...niets aan toe te voegen...Hier is mijn antwoord dus ook in te vinden Connie...Inge schreef:Ik heb het gelezen op jullie eigen forumpje hoor Connieconnie schreef:
Alle adviezen van mensen die wél kennis hebben van zaken heb je in de wind geslagen. Maar goed.....zoek lekker je zondebok en kijk vooral niet naar jullie eigen fouten. En blijf vooral met elkaar meejanken, want dat zijn de berichtjes die jullie graag lezen.![]()

-
- Zeer actief
Moet dat hier gebeuren? Neem aan van niet toch...Ze hadden contact met de fokker moeten opnemen en het "probleem" aan hun moeten voorleggen, maar niet op een forum (meerdere) te gaan neerknallen.janinca2002 schreef:Ik zou het dan toch maar een keer nalezen Inge want Conny heeft conseqent gedaan wat de DA heeft gezegd en ze heeft niet elke keer ander voer gebruikt. En de fokker is van harte welkom om tekst en uitleg te geven.Inge schreef:Ik heb het gelezen op jullie eigen forumpje hoor Connieconnie schreef:
-
- Zeer actief
- Contacteer:
als iemand beschuldigd word heeft het recht om zich te verdedigen, nu geeft ze eigenlijk toe dat ze schuldig isLydia schreef:Moet dat hier gebeuren? Neem aan van niet toch...Ze hadden contact met de fokker moeten opnemen en het "probleem" aan hun moeten voorleggen, maar niet op een forum (meerdere) te gaan neerknallen.janinca2002 schreef:Ik zou het dan toch maar een keer nalezen Inge want Conny heeft conseqent gedaan wat de DA heeft gezegd en ze heeft niet elke keer ander voer gebruikt. En de fokker is van harte welkom om tekst en uitleg te geven.Inge schreef:Ik heb het gelezen op jullie eigen forumpje hoor Connieconnie schreef:
-
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- Contacteer:
we zijn het niet eens Lydia het is in haar eigen belang om haar zegje te doen, maar ja voorlopig...Lydia schreef:Nee hoor, ze geeft niets toe, dat maak jij ervanjaninca2002 schreef: als iemand beschuldigd word heeft het recht om zich te verdedigen, nu geeft ze eigenlijk toe dat ze schuldig is..maar ik denk dat de fokker betere dingen heeft te doen dan deze laster te lezen..ze weet nml wie het zegt
-
- Zeer actief
Haar zegje word toch in de wind gegooid, want toen de fokker een mening gaf was het ineens allemaal foute boel en is dit gezeik begonnen. Ik denk dat de fokker op dit moment wel andere dingen heeft te doen, en ik neem ook nog aan dat de fokker geen zin heeft om het op forums "uit te vechten" om het zo maar ff te noemen..Ik moet zeggen dat ik dit in en in triest vind wat hier gebeurt de laatste paar dagen....Zeer laag bij de grond..maar ook daar zullen we wel van mening verschillenjaninca2002 schreef:we zijn het niet eens Lydia het is in haar eigen belang om haar zegje te doen, maar ja voorlopig...Lydia schreef:Nee hoor, ze geeft niets toe, dat maak jij ervanjaninca2002 schreef: als iemand beschuldigd word heeft het recht om zich te verdedigen, nu geeft ze eigenlijk toe dat ze schuldig is..maar ik denk dat de fokker betere dingen heeft te doen dan deze laster te lezen..ze weet nml wie het zegt

-
- Zeer actief
-
- Zeer actief
-
- Vaste gebruiker
Hier moet ik Lydia gelijk in geven.Lydia schreef:Haar zegje word toch in de wind gegooid, want toen de fokker een mening gaf was het ineens allemaal foute boel en is dit gezeik begonnen. Ik denk dat de fokker op dit moment wel andere dingen heeft te doen, en ik neem ook nog aan dat de fokker geen zin heeft om het op forums "uit te vechten" om het zo maar ff te noemen..Ik moet zeggen dat ik dit in en in triest vind wat hier gebeurt de laatste paar dagen....Zeer laag bij de grond..maar ook daar zullen we wel van mening verschillenjaninca2002 schreef:we zijn het niet eens Lydia het is in haar eigen belang om haar zegje te doen, maar ja voorlopig...Lydia schreef:Nee hoor, ze geeft niets toe, dat maak jij ervanjaninca2002 schreef: als iemand beschuldigd word heeft het recht om zich te verdedigen, nu geeft ze eigenlijk toe dat ze schuldig is..maar ik denk dat de fokker betere dingen heeft te doen dan deze laster te lezen..ze weet nml wie het zegt
Waar jullie nu mee bezig zijn, om de fokker zwart te maken vind ik ook heel erg laag bij de grond, lager kon niet.
Dit heeft ze niet verdient.

Connie ik weet dat je veel zorgen hebt om Andor, en ik hoop dat hij snel opknapt.
Maar de fokker kan er toch niets aan doen dat hij darmonsteking heeft.

Eerst was het zo een geweldige fokker, en nu, proberen jullie haar kapot te maken, en dit vind ik niet juist.

Ik heb een hele geweldige hond van deze fokker, net zoals vele andere mensen, en dat een hond wat mankeert kan altijd.
Groetjes van Cindy en een poot van Reno en Trevor.
Kijk ook eens op mijn nieuwe site.
http://cindy31.dierenforum.nl/

Kijk ook eens op mijn nieuwe site.
http://cindy31.dierenforum.nl/
-
- Zeer actief
Nou het lijkt erop dat er mensen zijn die worden "gestuurd" en niet uitzichzelf komen.
Maar dat gebeurd hier wel vaker he.
En wat wij op ons forum doen mogen we zelf weten, doe jij toch ook Inge?
Zoals mensen om niets er afpleuren. Dat is pas triest.
Maar om even on-topic te blijven, de fokker heeft op geen enkele manier iets willen doen. En dat er op fora iets word gepost, dat is een goed recht.
Maar dat gebeurd hier wel vaker he.
En wat wij op ons forum doen mogen we zelf weten, doe jij toch ook Inge?
Zoals mensen om niets er afpleuren. Dat is pas triest.
Maar om even on-topic te blijven, de fokker heeft op geen enkele manier iets willen doen. En dat er op fora iets word gepost, dat is een goed recht.
-
- Zeer actief
Wendy wij hebben contact gehad met meerdere DA's en allemaal zeggen ze het zelfde...Mevrouw u hebt een hond met een erfelijke afwijking,nee daar mag u niet mee fokken.jidde schreef:Ik ben benieuwd of Elly erover weet hoe je over haar praat![]()
En nog wat!
Je zegt dat meerdere fokkers vastgesteld hebben dat een navelbreuk erfelijk is. Ik weet niet welke fokkers het zijn, maar degene die op het dh forum gepraat hebben zeggen allemaal dat het niet erfelijk is
Tevens hebben wij het ook gevraagd op het DH forum,inderdaad lopen daar de meningen uiteen.
Maar ik mag toch aannemen dat een DA weet waar hij over praat

-
- Zeer actief
http://website.lineone.net/~pointerman/ ... eases.html
'hernia umbilicalis' : vererft recessief of polygeen (ongeveer middenin de pagina)
.[/quote]
bedankt
daar heb ik wat aan
'hernia umbilicalis' : vererft recessief of polygeen (ongeveer middenin de pagina)

bedankt
daar heb ik wat aan