Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wendy stelt zich voor
Moderator: moderatorteam
- bramtim
- Actief
Wendy stelt zich voor
Hoi allemaal,
Ik ben Wendy en naast mijn man wonen er in mijn roedeltje 2 rhodesian ridgebacks. een reu genaamd Scott en een teef genaamd Gwyn.
Voro de rest ben ik erg benieuwd hoe het er hier aan toe gaat. Er word tin elk geval flink gediscussieerd en dat mag ik wel.
Groetjes Wendy
Scott & Gwyneth
Ik ben Wendy en naast mijn man wonen er in mijn roedeltje 2 rhodesian ridgebacks. een reu genaamd Scott en een teef genaamd Gwyn.
Voro de rest ben ik erg benieuwd hoe het er hier aan toe gaat. Er word tin elk geval flink gediscussieerd en dat mag ik wel.
Groetjes Wendy
Scott & Gwyneth
-
Sietske
- bramtim
- Actief
Haha lang verhaal! Hier heeft nog nooit iemand iets op gezegd. Ik heb 2 konijnen gehad, bram en tim, maar die zijn al jaaaaaren niet meer in ons midden. Enne....daar is deze gebruikersnaam van gekomen. En ook die gebruik ik al jaren is wel zo handig.Sietske schreef:Hoi Wendy, welkom op dit forum!
Ik kan alleen je naam niet plaatsen: Je heet Wendy, hebt honden Scott en Gwyn en we noemen haar Bramtim??
Wendy Scott en Gwyn
- kelly 1981
- Zeer actief
- joeytjuuuuuuhhhh
- Actief
- bramtim
- Actief
so een dalmatier is ook zeker niet mis. Weet je dat voor de rasstandaard van de ridgeback de rasstandaard van de dalmatier gebruikt is. In het vroege begin. Daarom vind ik de dalmaat ook echt een plaatje. Wat mij betreft komt er ooit een bij, maar dan met bruine stippen.joeytjuuuuuuhhhh schreef:Welkom!!
Leuk 2 ridgebacks, ik vind dat zon leuk ras en mijn hond trouwens ook....
Groetjes Wendy, Gwyn, Kijani en Maliki
* Scott **
* Scott **