Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Secreet

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

Joy C
Zeer actief
Aantal honden: 2

Secreet

Ongelezen bericht door Joy C »

Oww, wat is Terry toch een ontieglijk secreet zo nu en dan. :eek:
Wat ze nu heeft geflikt gaat echt te ver. Gisteren waren mijn honden de hele dag buiten op het erf en Hans (personeelslid) is aan het werk in het toekomstige kantoorpand met afwerken enzo. Mijn vriend zit in Zwitserland en ik op mijn werk.

Hoort Hans ineens een luid geblaf en zie de 3 musketiers voorbij stuiven richting weg. :N:

De 2 reuen (lieverds) remmen af ruim voor het bruggetje, maar rent zonder pardon de weg over om een klein hondje de stuipen op het lijf te jagen. :eek:

Hans ziet het en heeft ze gelukkig naar binnen gedaan. Dit is echt irritant. Die vrouw zal zich wel rotgeschrokken zijn. Terry heeft dit dus nooit eerder gedaan. Rotspook dat ze er is. Ik heb vriendlief dus vriendelij doch dringend verzocht eventjes op te schieten met dat hekwerk.
Groetjes Joyce
† Nick 16.08.1999 - 22.01.2009
† Terry 16.07.1998 - 09.01.2012
Afbeelding
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Wat een kreng :evil:
Als je wilt heb ik nog wel een rol behang ergens liggen en flink wat plaksel om haar achter het behang te kunnen plakken :mrgreen:
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Joy C
Zeer actief

maxcola schreef:Wat een kreng :evil:
Als je wilt heb ik nog wel een rol behang ergens liggen en flink wat plaksel om haar achter het behang te kunnen plakken :mrgreen:
Is welkom. :mrgreen:

En dan moet je weten dat ze echt een vreselijke slijmjurk is. Ze heeft zeer waarschijnlijk een niet zo prettig verleden, maar dat is naar mijn mening altijd t.o.v. mensen geweest en niet tegen honden. Sterker nog, ze is de hondentaal absoluut goed machtig. Maar dat ze dan de weg overvliegt. :eek:

Het secreet heeft gewoon geweten dat Henk en ik er allebei niet waren en tja, Hans is natuurlijk niet de opperbaas. Toch heeft Hans al eerder 2 weken op ze gelet en dat is super gegaan en lipen ze ook op het erf.
Groetjes Joyce
Afbeelding
Joy C
Zeer actief

Inge O schreef:je wou toch een enge hedder :W: ?

dan heb je er één, is het nóg niet goed :denken: ?

:mrgreen:
Muts! :tong:
dat ze een enge hedder is, weet ik al langer, daarom heeft ze het ook zo naar de zin als waakhond ipv dat ze in een hokje van 1 meter zit.
Maar dat ze dus zomaar de weg overvliegt (ze woont alweer bijna 2 jaar bij me) vind ik beangstigend plus het feit dat ze een hondje + baas de stuipen op het lijf jaagt, vind ik ronduit vervelend. Ze mag zo zijn OP het erf en niet ERBUITEN. Mevrouw moet weer eventjes met beide pootjes op de grond worden gezet, want ze heeft kennelijk het idee dat het erf steeds groter wordt.
Groetjes Joyce
Afbeelding
Joy C
Zeer actief

Inge O schreef:
Joy C schreef:
Inge O schreef:je wou toch een enge hedder :W: ?

dan heb je er één, is het nóg niet goed :denken: ?

Muts! :tong:
dat ze een enge hedder is, weet ik al langer, daarom heeft ze het ook zo naar de zin als waakhond ipv dat ze in een hokje van 1 meter zit.
Maar dat ze dus zomaar de weg overvliegt (ze woont alweer bijna 2 jaar bij me) vind ik beangstigend plus het feit dat ze een hondje + baas de stuipen op het lijf jaagt, vind ik ronduit vervelend. Ze mag zo zijn OP het erf en niet ERBUITEN. Mevrouw moet weer eventjes met beide pootjes op de grond worden gezet, want ze heeft kennelijk het idee dat het erf steeds groter wordt.
:F:

het scenario is me zéér bekend, hoe zou dat toch komen :denken: .

om die reden is het hek hier nu ook altijd dicht - vroeger was ik de hele dag buiten, en dachten ze er niet aan om zo'n akties te plannen. maar nu ben ik er niet meer constant bij, en weet ik dat ze dat grenslijntje niet zo nauw meer zouden nemen. heb dus maar het zekere voor het onzekere genomen, alles is nu dicht (alleen gaat kleine kwiebus nu soms ónder het draad door :boos: - tja, wat heb je ook aan een groot erf hè, het veld daarnaast is toch veel leuker :cheer: ?
Precies! :smile:
Groetjes Joyce
Afbeelding
astrid
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 Griekse herplaatsers

Ongelezen bericht door astrid »

Als ik hier mijn tuin niet goed afsluit, gaat Ivan opperbaas spelen. Op een gegeven moment is de hele weg van hem.(denkt hij) Mooi niet dus :neenee: Ik bepaal welke mensen hij de stuipen op het lijf mag jagen :mrgreen:
Joy C
Zeer actief

astrid schreef:Als ik hier mijn tuin niet goed afsluit, gaat Ivan opperbaas spelen. Op een gegeven moment is de hele weg van hem.(denkt hij) Mooi niet dus :neenee: Ik bepaal welke mensen hij de stuipen op het lijf mag jagen :mrgreen:
:idea: dat is het!

Ik ga vanavond met Terry een lijstje doornemen van wie en wat wel of niet. :mrgreen:
Groetjes Joyce
Afbeelding
Joy C
Zeer actief

Inge O schreef:
Joy C schreef:
astrid schreef:Als ik hier mijn tuin niet goed afsluit, gaat Ivan opperbaas spelen. Op een gegeven moment is de hele weg van hem.(denkt hij) Mooi niet dus :neenee: Ik bepaal welke mensen hij de stuipen op het lijf mag jagen :mrgreen:

Ik ga vanavond met Terry een lijstje doornemen van wie en wat wel of niet. :mrgreen:
opletten dat het 'enge' er niet helemaal uit gaat natuurlijk :S: - je zal maar plots met een doetje komen te zitten :19: :eek: .
Hoef je niet bang voor te zijn hoor. :pffff:
Ze is veel te eng om alles zomaar te vergeten.
Groetjes Joyce
Afbeelding
estelle

Ongelezen bericht door estelle »

Ja hier denken ze ook dat de hele doodlopende weg voor ons huis van hen is en dat zij mogen bepalen wie daar wel en niet mogen lopen/fietsen/ wandelen etc etc

Het is idd erg vervelend, ik had het laatst met de postbode die gelukkig wel 'leuk' reageerde maar ik zou mezelf ook de ..... schrikken als er ineens een levensgevaarlijke HEDDER op je af komt vliegen.....

Joy C
Zeer actief

estelle schreef:Ja hier denken ze ook dat de hele doodlopende weg voor ons huis van hen is en dat zij mogen bepalen wie daar wel en niet mogen lopen/fietsen/ wandelen etc etc

Het is idd erg vervelend, ik had het laatst met de postbode die gelukkig wel 'leuk' reageerde maar ik zou mezelf ook de ..... schrikken als er ineens een levensgevaarlijke HEDDER op je af komt vliegen.....

Hey Estelle, dat HEDDER-verhaal ken je wel toch? Het ontstaan van de HEDDER bedoel ik? :mrgreen: Het is bewust zo geschreven dus....
Groetjes Joyce
Afbeelding
astrid
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 Griekse herplaatsers

Ongelezen bericht door astrid »

Joy C schreef:

Heb ik ook gedaan met Ivan. Hij luistert niet :jank:
estelle

Ongelezen bericht door estelle »

Joy C schreef:
estelle schreef:Ja hier denken ze ook dat de hele doodlopende weg voor ons huis van hen is en dat zij mogen bepalen wie daar wel en niet mogen lopen/fietsen/ wandelen etc etc

Hey Estelle, dat HEDDER-verhaal ken je wel toch? Het ontstaan van de HEDDER bedoel ik? :mrgreen: Het is bewust zo geschreven dus....
is dat zo???? dacht ik toch werkelijk dat het Hedder was hoor..... :wink:
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”