Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

gevaarrrrrlijk

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

rob80
Actief

gevaarrrrrlijk

Ongelezen bericht door rob80 »

vanochtend was de onderhoudsmonteur van de cv ketel hier. Op een gegeven moment stond ik in de achtertuin met onze pup en beau was nog binnen. Opeens hoor ik een flink gegrom, ik ren de woonkamer in en zie de monteur tegen de muur staan en beau grommend naar de monteur sluipen :eek:
Ik roep: Beau! en hij komt kwispelend naar me toe zo van: goed he baas?

blijkbaar was de monteur ff buiten in de auto iets wezen pakken en was toen weer binnen gekomen, tja, dat kan niet!!!

kortom het is dus veilig hier!

al ben ik wel erg blij er op tijd bij te zijn geweest :ok:
moet er niet aan denken als....
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Oeps....... :mrgreen: :mrgreen:
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Mirri
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dwergpinschers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Mirri »

Amay dat wsas zeker schrikken, maar toch lekker dat je je veilig voelt :denken:
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Ik moet zeggen dat ik dat best aso vind. Mij flikt niemand een geintje door de honden binnen te laten bij mij zonder er zelf bij te zijn. Ik ben best bang voor honden en dat is niet altijd zonder reden als ik dit verhaal weer hoor. Had je dat niet kunnen verwachten?

Ik laat nooit een vreemde man alleen met Wuilus omdat ik weet dat ze dat soort geintjes ook flikt als ik de kamer uit loop, ze gaat dan dus mee naar de wc als ik moet en ik heb bezoek dat ze niet door en door kent :mrgreen:

Als een hond mij bedreigt ervaar ik dat als zeer beangstigend en dat tolereer ik niet. :neenee:
Afbeelding
kelly 1981
Zeer actief

Ongelezen bericht door kelly 1981 »

ben het helemaal met mark eens zoiets doe je niet
is niet bepaald oeps foutje bedankt
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

inderdaad, ik laat geen onbekenden (voor de honden) alleen met mijn honden in huis... :roll: Dan blijf ik er altijd bij...
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
rob80
Actief

Ongelezen bericht door rob80 »

tuurlijk niet nee. Maar die man zat op zolder en ik wist dus niet dat hij naar buiten ging/was geweest. Vindt het erg makkelijk dit aso te noemen, helaas.
Had de hele dag vrij genomen voor de monteur, zou het nooit aandurven om bovengenoemde reden. Dat het toch zo is gebeurt, ok, niet netjes misschien, en ben blij dat er niets gebeurd is
Frederique
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouvier des Flandres
Contacteer:

Ongelezen bericht door Frederique »

malinois schreef:inderdaad, ik laat geen onbekenden (voor de honden) alleen met mijn honden in huis... :roll: Dan blijf ik er altijd bij...
Hier hetzelfde verhaal. Ik sta niet voor Devlin in in zo'n geval en zal haar dus echt geen moment uit het oog verliezen. Ze is heel beschermend ten opzichte van mij en laat dat ook duidelijk merken.
Laatst kwam er een taxateur bij me op bezoek en bij het zien (en vooral horen) van Devlin bij de voordeur had hij het verzoek of ik haar even weg wilde doen.
Jammer voor hem maar dat gebeurt in ieder geval niet!
Ze zal niets doen zolang als ik erbij ben en de persoon in kwestie niets doet wat zij als bedreigend ervaart.
Ik weet alleen wel dat ik haar de eerste minuten alsnog heeeeeeeel goed in de gaten moet houden.
Bijten zal ze niet snel doen, maar ze zal iemand wel heel snel met de rug tegen de muur zetten en aan staan blaffen.

Een aantal maanden geleden werd mijn badkamer verbouwt, iedere dag (ruim 2 weken lang) kwamen dezelfde mannen bij me over de vloer, maar ze is nooit 1 minuut alleen met die mannen geweest.
Dat risico neem ik gewoon liever niet. :19:

Groetjes,
Frederique
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie :I:
Branka
moderator
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door Branka »

Ik kan mij voorstellen dat het een veilig gevoel is, maar aan de andere kant laat ik dus geen vreemden zonder toezicht in mijn woning. Als er een monteur langskomt dan blijf ik zelf erbij.
Komt nog bij dat ik het dus uiterst onprettig had gevonden als iemand dus blijkbaar de deur open heeft laten staan om iets te pakken. Dan kunnen bij mij dus mijn katten naar buiten (wat ik niet wil) en ook kan iedere willekeurige vreemde naar binnen. Hoewel dat bij deze topicstarter dus niet zomaar zou zijn gebeurd. :wink:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”