Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

honden los

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

rie
Zeer actief
Contacteer:

honden los

Ongelezen bericht door rie »

Als ik mijn honden samen los laat is dat voor onze Djarno nooit zo'n pretje. Shinto houdt dan constant zijn hoofd boven Djarno en loopt hem zo omver. Als ik goed begrijp is dit een dominant spelletje. :denken:

Maar kan ik dit veranderen??Want dadelijk heeft Djarno een keer pech en bezeert hij zich een keer flink omdat Shinto hem ergens tegen aan duwt. :eek:
Afbeelding
GROETJES RIE,DJARNO EN SHINTO
Kijk ook eens op http://www.djarnoshinto.web-log.nl en laat misschien ook een berichtje achter
Shita
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelaar
Aantal honden: 4
Contacteer:

Ongelezen bericht door Shita »

Zorcan legt ook zijn kop over Shita heen, of probeerd dit in ieder geval. Shita pikt dat niet en bijt dan snel in zijn voorpoot ofzo, de trut :mrgreen: Shita is wel de baas, maar als Zorcan er echt genoeg van heeft dan laat hij dat toch wel merken.

Doet Djarno niks terug? Pikt hij gewoon alles wat Shinto doet?
Dag lieve Schorpo, Jessie, Vito, Shita en Zorcan.....

Afbeelding
+ LINK du Clos d'Alsan
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

Marouck deed dat bij Nika, de eerste 10 minuten in het bos zat ze haar constant te klieren. In de achterpoten bijten, in de nek bijten, domineren...
Ik heb dat "opgelost" door Maroucks aandacht te verleggen, zodra ze nu uit de auto springt komt ze direct naar mij toe want dan krijgt ze haar bal :wink:
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
rie
Zeer actief
Contacteer:

Nee Djarno bijt helemaal niet van zich af.
En een bal in het bos interreseert hem niet.Wel een tak,maar dan gaat hij daar meteen weer mee tegen djarno aan zitten beuken.
Afbeelding
Kijk ook eens op http://www.djarnoshinto.web-log.nl en laat misschien ook een berichtje achter
rie
Zeer actief
Contacteer:

Shinto loopt hier in de tuin achter een bal aan,en Djarno loopt er dan wat naast te rennen met een speeltje in zijn mond.Af ben toe loopt Shinto dan voor hij de bal pakt eerst snauwerig naar Djarno toe.
Shinto is binnen heel jaloers wat aandacht betreft.Hij is heeeel erg aanhankelijk en meld zich dan ook wel door meteen op te staan en zich er tussen te mengen als Djarno word geaait.
Djarno mag Shinto verzorgen(likken van gezicht) maar anders om niet.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”