Jullie vragen je vast af wat voor een bench ik bedoel. Ik vond het wel grappig geschreven...
Ik bedoel hiermee dat ik, aangezien ik over 3 weken mijn tweede hond erbij krijg, ik heb besloten om van één van mijn balkons een grote serre te maken met hondenluik en dat ik dus geen bench ga nemen.
Over dit onderwerp heb ik al wat vragen geplaatst namelijk.
In de woonkamer krijgt ze dan haar eigen plekje samen met mijn andere hond en ik was van plan om de pup dan in de serre ook een plekje te geven voor de nachten wanneer ze gewend is.
Als het goed gaat tussen de twee honden zou ik graag willen dat ze samen in de serre zouden gaan slapen in de toekomst. De oude hond heeft al een hok buiten dus mocht het niet goed samen gaan dan heeft iedere hond in ieder geval een eigen plaats.
Mocht ik zien dat het wel goed gaat, hoe raden jullie mij dan aan hoe en wanneer de grote hond dan ook in de serre kan gaan slapen?
Ik had al gedacht om de oude kussen van mijn hond daar neer te leggen dan snapt ze het misschien en herkent ze het als haar plaats.
Ik weet dat jullie verschillende denken over het samen laten slapen ergens van twee honden (omdat iedere hond zijn eigen plek moet hebben), maar ik hoop dat dit goed gaat en dat ze net zoals met mijn overleden pup, heel knus binnen de eerste week samen in het hok van de oude hond sliepen...
Een heel verhaal weer,sorry...
Groeten,
Leonie
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Advies voor gebruik jumbo bench serre...
Moderator: moderatorteam
-
Leonie73
- geregistreerd lid
-
Baily
- Mama Sanneke
- Zeer actief
Re: Advies voor gebruik jumbo bench serre...
Komt de deur van je balkon in de keuken uit ?Leonie73 schreef:Jullie vragen je vast af wat voor een bench ik bedoel. Ik vond het wel grappig geschreven...
Ik bedoel hiermee dat ik, aangezien ik over 3 weken mijn tweede hond erbij krijg, ik heb besloten om van één van mijn balkons een grote serre te maken met hondenluik en dat ik dus geen bench ga nemen.
Over dit onderwerp heb ik al wat vragen geplaatst namelijk.
In de woonkamer krijgt ze dan haar eigen plekje samen met mijn andere hond en ik was van plan om de pup dan in de serre ook een plekje te geven voor de nachten wanneer ze gewend is.
Als het goed gaat tussen de twee honden zou ik graag willen dat ze samen in de serre zouden gaan slapen in de toekomst. De oude hond heeft al een hok buiten dus mocht het niet goed samen gaan dan heeft iedere hond in ieder geval een eigen plaats.
Mocht ik zien dat het wel goed gaat, hoe raden jullie mij dan aan hoe en wanneer de grote hond dan ook in de serre kan gaan slapen?
Ik had al gedacht om de oude kussen van mijn hond daar neer te leggen dan snapt ze het misschien en herkent ze het als haar plaats.
Ik weet dat jullie verschillende denken over het samen laten slapen ergens van twee honden (omdat iedere hond zijn eigen plek moet hebben), maar ik hoop dat dit goed gaat en dat ze net zoals met mijn overleden pup, heel knus binnen de eerste week samen in het hok van de oude hond sliepen...
Een heel verhaal weer,sorry...
Groeten,
Leonie
Heb je een groot balkon ?
Misshien kan je anders een soort kinderhekje voor de deur zetten,
dan zitten ze eigenlijk nog een stukje binnen, maar is het wel veilig als je weg bent.
Moeten ze daarom apart zitten dan, ben je niet gerust als je weg bent ?
Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans

Ik ben gewoon mezelf

Ik ben gewoon mezelf
-
Marja
- Zeer actief
Ik heb ze hier vanaf dag/nacht 1 samen gelaten.
Mijn reu was net twee toen we er een pup bij kregen, is altijd goed gegaan.
Ze kunnen het het beste vanaf het begin af aan normaal vinden dat ze samen zijn.
Als je ze eerst een paar weken gaat scheiden gaan ze dat normaal vinden, lijkt mij hoor:)
Mijn reu was net twee toen we er een pup bij kregen, is altijd goed gegaan.
Ze kunnen het het beste vanaf het begin af aan normaal vinden dat ze samen zijn.
Als je ze eerst een paar weken gaat scheiden gaan ze dat normaal vinden, lijkt mij hoor:)
groetjes Marja Zara en Stapper

-
Leonie73
- geregistreerd lid
de serre komt inderdaad in de keuken uit en er zit ook een hondenluik in zodat ze lekker wanneer ze willen de tuin in kunnen, en ze zijn toch bij de woonkamer betrokken.
Mijn gevoel zegt ook dat ik ze allebei tegelijk in de serre moet doen, maar ik hoorde ook dat men moet oppassen om een volwassen hond met een puppy alleen te laten?
Mijn gevoel zegt ook dat ik ze allebei tegelijk in de serre moet doen, maar ik hoorde ook dat men moet oppassen om een volwassen hond met een puppy alleen te laten?
-
Marja
- Zeer actief
Ik begrijp je wel hoor, het is ook best eng om ze direkt samen te laten zonder je toezicht.
Wij hadden de pup, Zara, de eerste nacht aanvankelijk in de keuken gedaan en Stapper in de woonkamer.
Maar Zara gilde moord en brand en na een half uurtje hebben we haar toen maar bij Stapper gedaan.
Wij hadden wel een soort van holletje gemaakt onder de tafel, Zara kon zich dus terugtrekken als ze dat wilde, Stapper is zo groot dat hij echt niet onder de tafel kan:))
Wij hadden de pup, Zara, de eerste nacht aanvankelijk in de keuken gedaan en Stapper in de woonkamer.
Maar Zara gilde moord en brand en na een half uurtje hebben we haar toen maar bij Stapper gedaan.
Wij hadden wel een soort van holletje gemaakt onder de tafel, Zara kon zich dus terugtrekken als ze dat wilde, Stapper is zo groot dat hij echt niet onder de tafel kan:))
groetjes Marja Zara en Stapper