Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Niet willen spelen
Moderator: moderatorteam
- Chanel
- geregistreerd lid
- Contacteer:
Niet willen spelen
Ik heb een vraagje. Wij hebben twee honden, een labrador van 20 maanden, en een golden van een jaar. Het probleem is dat de jongste er niet van houdt om met me te spelen. Ze loopt vaak zat rond met iets in haar bek, en als ik met Lara, de andere hond speel, wil ze ook meedoen, maar als ik, of mijn vriend alleen met haar is, heeft ze geen interesse in haar speelgoed. We hebben al veel geprobeerd. Iemand nog suggesties?
- M@ri@nne
- Zeer actief
- Chanel
- geregistreerd lid
- Contacteer:
- M@ri@nne
- Zeer actief
Maar als ze het zou willen zou ze het toch wel doen?Chanel schreef:Omdat ik weet dat ze het wel leuk kán vinden. Als ik ze samen met Lara bezig zie, allebei aan een eind van het flostouw, vind ik jammer dat ze dat niet met mij wil.
En ik denk dat er een verschil is tussen honden die onderling spelen of hond en mens.
Groetjes, Marianne.

- Assie
- Zeer actief
- Contacteer:
Mijn hond vindt er ook niks aan om te spelen met mij. Ja af en toe hebben we een gevechtje om een oude sjaal of flossy en dan hebben we ook lol. En héél af en toe spelen we wel eens met 'n bal, maar dat is dan ook 3 keer en daarna kijkt ie je aan: "Ja dag, ga die bal lekker zelf halen
"
Terwijl als ik met 'n andere hond aan het spelen ben met een bal ofzo, dan wordt hij helemaal gek en speelt vrolijk met die andere hond.
Ik ben voor hem gewoon niet leuk genoeg om mee te spelen denk ik
.
En ach, zo lang hij nog maar kwispelend op me af komt en helemaal blij is me te zien als ik thuis kom, zal dat spelen verder vast niet uit maken
Terwijl als ik met 'n andere hond aan het spelen ben met een bal ofzo, dan wordt hij helemaal gek en speelt vrolijk met die andere hond.
Ik ben voor hem gewoon niet leuk genoeg om mee te spelen denk ik
En ach, zo lang hij nog maar kwispelend op me af komt en helemaal blij is me te zien als ik thuis kom, zal dat spelen verder vast niet uit maken