Nou is onze buurhond een erg grote hond (kruising berner sennen/mechelaar). Daar is op zich niks mis mee maar wanneer deze hond los loopt en ze ziet Isa, ze werkelijk op Isa afstormd en met haar wil spelen maar dan heel erg wild, met grommen en met de poten op Isa slaan.
Dit is nu al drie keer voorgekomen en iedere keer gilt Isa moord en brand en die hond blijft maar doorgaan
Ik heb Isa áltijd op de grond laten staan, maar bij deze hond dus niet, ik ben gewoon bang dat die hond Isa's rug breekt, ze is zó lomp!
Ik heb die keren dus met Isa boven mijn hoofd gestaan (zal er komisch uitgezien hebben...), en maar roepen tegen die hond maar die vond dat natuurlijk geweldig dat ik Isa zo hoog hield.
Nou doet de buurvrouw haar hond in de straat nu gelukkig aan de lijn, maar als ze mij dus te laat ziet, of als ze haar hond roept en die ziet Isa, dan luistert ze dus helemaal niet meer.
Wat moet ik nu doen? Allebei los is geen optie, dat ging op de puppycursus een keer gigantisch fout, Isa liet toen ook duidelijk merken dat ze het niet leuk vond maar de honden gingen gewoon door
Met de andere honden in de buurt gaat het gelukkig wel heel goed.
Ik vind het erg vervelend en zeker voor Isa, ik heb gelukkig wel een aardige buurvrouw. Maarja wat moet ik hier nu mee?