Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Bijten

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

bianca83
Zeer actief

Bijten

Ongelezen bericht door bianca83 »

Af en toe is Quincy (yorkie) aan het bijten naar Quasar. Dan bedoel ik vooral als Quasar een kluif heeft. Quincy krijgt er danatuurlijk ook een ook al vind hij kluiven niet lekker maar dat is dan meer voor ons eigen idee. Quasar vind ze dus wel allemaal erg lekker maar zodra Quincy ziet dat Quasar ook een kluif heeft dan moet hij persee die kluif van Quasar hebben. Dat gaat dat soms echt met best veel geweld met als gevolg dat Quasar weer ergens in z'n gezicht open ligt. Als ze aan het eten zijn dat doet Quincy niets. Nou weet ik wel dat je niet aan de rangorde moet gaan zitten maar soms vind ik het echt te ver gaan wat Quincy doet. Wat vinden jullie dat we dan moeten doen? Wij staan qua rangorde natuurlijk weer boven de honden dus mogen we dan wel ingrijpen of ook niet? Als hij een beetje zou happen oke maar hij bijt hem dan echt open en Quasar bloed er dan ook van.
Fozze
Actief

Ongelezen bericht door Fozze »

Ik zou ingrijpen denk ik en ze gescheiden houden als ze aan het kluiven zijn elk op eigen plek. Maar er zullen wel anderen zijn die hier meer verstand van hebben en je meer advies kunnen geven.
Groetjes Veronique en ne dikke poot van Fozze

Afbeelding
M@ri@nne
Zeer actief

Ongelezen bericht door M@ri@nne »

Gewoon gescheiden geven. :wink:
Groetjes, Marianne.
Afbeelding
vinkje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever
Boomertje

Ongelezen bericht door vinkje »

Arme Quasar.
Afbeelding

Als je de mensen leert kennen, ga je van dieren houden.
Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Gescheiden houden tijdens het kluiven. Kun je Quincey niet iets geven wat hij ook lekker vindt? Gevulde Kong bijvoorbeeld?
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”