Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

lusteloos

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

pollunder
Zeer actief

lusteloos

Ongelezen bericht door pollunder »

Duncan is de laatste twee dagen wat lusteloos. Hij ligt de hele dag te suffen. Misschien kan het liggen aan het wisselen van de tanden, want daar is hij nu wel druk mee bezig. Iemand een idee?
Mit
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Mit »

Jinx heeft het ook, de afgelopen 2 dagen ligt ze erg veel te luieren. Ze is pas ruim 14 weken dus wisselen doet ze nog niet, en verder is er ook niks mis met haar. Misschien zit het in de lucht ofzo?
Afbeelding
starfleet
Erelid

Re: lusteloos

Ongelezen bericht door starfleet »

pollunder schreef:Duncan is de laatste twee dagen wat lusteloos. Hij ligt de hele dag te suffen. Misschien kan het liggen aan het wisselen van de tanden, want daar is hij nu wel druk mee bezig. Iemand een idee?
Ik heb daar nooit van gehoord bij het wisselen van tanden. Ik zou het toch even in de gaten houden. Eet en drinkt hij verder wel goed? Ons hondje (15 weken) heeft wel eens een suf dagje tussendoor als het een paar dagen druk is geweest en zeer actief is geweest met niet zoveel slaap, maar zelfs dan is ze als ze wakker is wel vrolijk en levendig., ze slaapt op zo'n dag alleen wat meer.

Anne
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”