wat kunnen ze soms het bloed onder je nagels vandaan halen.
kom net terug van een rondje langs het fietspad naast ons huis als mijn katten binnen zijn of in iedergeval uit het zicht dan kan Sammy los mee
gaat ook altijd wel goed ze weet dat als we terug gaan dat ze bij het hek moet wachten om weer aangelijnd te worden gaat meestal goed behalve vandaag ik zag het al aan haar houding dan gaat haar voorpoot omhoog en is er als een speer vandoor scheurt door de tuin hopende dat er een kat loopt als die er is dan ben ik haar kwijt ook want dan gaat ze er blind achter aan gelukkig nog nooit de weg op maar vandaag waren er geen katten dus besloot ze maar heel braaf terug te komen en netjes naast het hek te gaan zitten. dan nu mijn vraag want op de cursus leer je dan dat als ze weer bij je terug komen je ze altijd moet belonen maar daar ben ik het dus niet mee eens want ze is niet braaf geweest want als er wel een kat was geweest dan was ze ook echt niet terug gekomen en ze weet donders goed dat ze niet voorbij het hek mag wie o wie weet wat ik hieraan kan doen want ik gun haar zo om lekker met de ander hond los te rennen maar zit er toch sterk over te denken haar gewoon niet meerlos te laten lopen.