Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

mormel-wolfjes?

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

linlin

mormel-wolfjes?

Ongelezen bericht door linlin »

raar gedoe vanmiddag. ik lig lekker even boven te slapen, want gewerkt.

de deuren in huis staan open, zodat de mormels kunnen gaan en staan waar ze willen en dus ook bij mij kunnen zijn. doen ze niet.

tot tweemaal toe sloegen ze vreselijk aan omdat er een kat voorbijliep. de tweede keer heb ik hard en kwaad geschreeuwd vanuit mijn bed :mrgreen: dat het nu over moest zijn. en het was ook over.

word ik een paar uur laten wakker door twee huilende mormels. :denken: twee mini-wolfjes zitten beneden in de woonkamer te janken 'whooeoeoeoeoeoeoe'. niks verder aan de hand geweest, behalve mijn boze schreeuw maar dat was ook niet erg uitzonderlijk. en ze konden dus gewoon bij mij op bed komen als ze dat gewild hadden.

:denken: wat nu weer?
bram en thijs
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door bram en thijs »

:19: :19: :19: Had je ergens een rottig muziekje aan? :19: :19: :19:
AfbeeldingAfbeelding
linlin

bram en thijs schreef::19: :19: :19: Had je ergens een rottig muziekje aan? :19: :19: :19:
nee!
stefanie
Zeer actief

Ongelezen bericht door stefanie »

Mykos gaat huilen als een wolf als er een ambulance met sirenes langs komt, Misschien hebben ze dat gehoord?
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

:19: tja misschien waren ze onder de indruk van je schreeuw en 'durfde" niet naar je toe te komen maar wilde wel graag aandacht?

hahha geen idee lin... ik heb af en toe een fluitend mormel... ook zoiets....
Wil de hond
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Wil de hond »

Typisch een voorbeeld van Mormel-wraak op een antipathiek mormel-vrouwtje.

Dit was hun, volkomen terechte, manier om je even lekker terug te pakken na je ongemanierde geschreeuw.
linlin

Wil de hond schreef:Typisch een voorbeeld van Mormel-wraak op een antipathiek mormel-vrouwtje.

Dit was hun, volkomen terechte, manier om je even lekker terug te pakken na je ongemanierde geschreeuw.
ik vrees dat dit een antropocentrische gedachtengang is. maar boeboe kwam wel met de staart tussen de benen naar me toe en heeft een half uurtje lullig gedaan :denken: ...................heb wel streng geschreeuwd maar zo overdreven nou ook weer niet, hoor.
Wil de hond
Zeer actief
Contacteer:

linlin schreef:
Wil de hond schreef:Typisch een voorbeeld van Mormel-wraak op een antipathiek mormel-vrouwtje.

ik vrees dat dit een antropocentrische gedachtengang is.
Dat zeg je nu wel, maar bekijk het eens even van de kant van je mormels.

Als jij je als een soort opgefokt mormelachtig wezen gedraagt kunnen ze je toch zeker gewoon op zijn mormels terugpakken? :wink:

En ook nog: Ach gutties toch, Boeboe is best een gevoelig scheetje hè?
Niekie
Zeer actief

Ongelezen bericht door Niekie »

Die boeboe toch ook. Aan de ene kant zo macho, maar aan de andere kant zo'n gevoeligerd. Ik vind hem nu al leuk :mrgreen:
Groetjes Anique

Doerak, voor altijd een plekje in mijn hart...
Afbeelding
linlin

man paul vertelde me net telefonisch dat hij, toen hij eventjes de oppashond max ging halen (dat duurt een minuut of vijf) dat ze ook aan het janken als wolfjes waren. :denken: vond hij ook vreemd.

misschien zijn ze van leg doordat wij zoveel weg zijn de laatste tijd. ik bedoel, weinig rust in de tent. of ik ben er, althans fysiek :roll: , of man paul is er.

misschien dat ze gewoon eventjes in de war waren vandaag.
Wil de hond
Zeer actief
Contacteer:

Ja, dat zou kunnen, dat ze enigszins de vertrouwde kluts kwijt zijn.
bram en thijs
Zeer actief

Oh. 't Is gewoon d'r eigen schuld!
AfbeeldingAfbeelding
bram en thijs
Zeer actief

linlin schreef:man paul vertelde me net telefonisch dat hij, toen hij eventjes de oppashond max ging halen (dat duurt een minuut of vijf) dat ze ook aan het janken als wolfjes waren. :denken: vond hij ook vreemd.

misschien zijn ze van leg doordat wij zoveel weg zijn de laatste tijd. ik bedoel, weinig rust in de tent. of ik ben er, althans fysiek :roll: , of man paul is er.

misschien dat ze gewoon eventjes in de war waren vandaag.
Een protestactie dus. Thijsje wil dat ook weleens doen: melden dat je het er niet mee eens bent.
AfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”