Bedankt voor de reacties!!
Jaqueline,
Hij is inderdaad s'nacht erg onrustig, hij kan bij mijn ex wel op de slaapkamer maar hij blijft onrustig. Bij mij thuis is het helemaal bal omdat hij niet mee naar boven kan.
Eline* schreef:Bach kan ondersteunen en anders kan je eventueel je eens buigen over Selgian.
Wat anders Lot, wat heeft zijn veranderde situatie te maken met zijn angsten? Voor een herder is niets erger dan een uit elkaar vallende roedel..kan hij zich daar wel op aanpassen?
De angsten hebben zeker ook te maken met de gebeurtenissen afgelopen tijd. (relatie verbroken, verhuizing enz enz) Sandro is daar heel gevoelig voor.
Voor dit hele gebeuren had hij ook al wat angsten ontwikkeld, alleen was dit niet echt heel heftig. Met name deze angsten zijn veel erger geworden.
Auto rijden vond hij eerst echt helemaal het einde, we zijn nog op vakantie naar Frankrijk geweest en hij heeft 1100 km lang liggen genieten.
Nu vind hij het vreselijk, hij wil niet de auto in....kwijlt, trilt, hijgt en staat krampachtig tijdens het rijden. Hij heeft laatst zelf in de auto geplast

Dit is eigelijk het grootste probleem omdat hij dagelijks nog mee moet met de uitlaatdienst.
Verder is hij bang voor de TV (die tikt nog wel eens als hij warm wordt) Hij is s'nachts onrustig, overdag teveel alleen (kan helaas niet anders)
En bij mij in huis is hij alleen maar bang.
Hij woont nu bij mijn ex omdat hij zich daar het meest op zijn gemak voelt. Nadeel is dat hij dan wel veel alleen moet zijn.
Dus een deel van de angsten zijn zeker te wijten aan de verbreking van mijn relatie maar het wordt niet minder. (ik ben 4 maand geleden verhuisd) Dus ik vroeg mij af of zijn leeftijd ook meetelt in zijn angsten.
Bach gaan we zeker proberen. ( hij krijgt trouwens wel resceu) Sinds vorige week hangt er bij mijn ex in huis een D.A.P verdamper......hopelijk helpt dit een beetje.