Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Op andere hond plassen

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

laantje
Vaste gebruiker

Op andere hond plassen

Ongelezen bericht door laantje »

Mijn reu heeft iets nieuws, zodra hij samen met mijn teefje buiten is vind hij het nodig om over haar achterwerk heen te plassen, bijzonder zielig en smerig vind ik het voor haar.

Waarom doet hij dat? En hoe leer ik het hem af?
Seahorse
Actief

Ongelezen bericht door Seahorse »

Dat doet Billy ook wel eens. Honden staan ook altijd te ruiken als er één moet plassen en soms gaan ze er gewoon onder staan. Ik betwijfel dan ook of jouw teefje het erg vindt. Zelf doe ik niet aan dat gedrag. Soms moet je er niet te veel bij nadenken waar je hond allemaal aan geroken heeft of waar hij mee in aanraking is gekomen.

Als je het zelf toch een probleem vindt, helpt het dan niet als je gewoon "nee" roept? Uiteindelijk is het aan jou als baas om te bepalen waar je hond zijn geurvlagen mag uitzetten.
jacq1970
Zeer actief
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door jacq1970 »

Tyson (reu) heeft dat ook wel eens gedaan over Samara (teef) geplast.
Ik let er nu wel op maar soms staat Tys teruiken om een plekje waar hij wil plassen en dat komt Samara eraan en die wil daar ook ruiken en dan tilt meneer net zijn poot op, tsja.....te laat

Groetjes Jacqueline
Afbeelding
Hanneke2
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hanneke2 »

Als het 'per ongeluk' gebeurt, nou ja, smerig, maar jammer dan. Maar expres, dat zou ik dus echt niet tolereren. Jack heeft dat 1 x geflikt, toen hij afgrijselijk aan het 'puberen' was. Met zo'n arrogante smoel gewoon poot optillen en over een klein hondje heen zeiken. Ja kom nou, dat doen we niet. :evil:
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
little-wolf
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door little-wolf »

als rochelle ergens staat te neuzen en die bolle komt er met zn grote neus bij en hij vind datie daar moet plassen, doetie dat gerust. of rochelle er staat boeit hem niet. :piew:
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”